Är jag känslig eller? "Bortglömd" av min sambo på min födelsedag...
Fyllde för ett tag sedan 30 år. Eftersom jag vet att min sambo inte är helt brydd så frågade jag honom om han hade några planer för mig, för annars ville jag planera något själv så att det skulle hända något på min födelsedag. Men jo, det hade han tydligen. Vi skulle göra något och han verkade rätt så hemlighetsfull...
Dagen kom, jag fick blommor på morgon innan han åkte till jobbet! Jättegulligt såklart. Var ganska så förväntansfull på vad som skulle ske, eftersom han nu hade verkar så hemlighetsfull och sagt att vi skulle hitta på något. Jag hade inte ordnat med något själv pga det...inte bjudit mina vänner och släkt på fika heller, eftersom vi ju skulle vara upptagna (trodde jag).
Sambon kommer hem från jobbet. Absolut inget händer. Det var som vilken vanlig dag som helst. Inte ens en present fick jag...han mumlade något om att jag skulle få pengar till kameragrejer (mitt intresse), men de har jag inte sett röken av. Och så skulle vi "någon gång" gå ut och äta. Den dagen har inte kommit ännu kan jag säga... 1,5 månad sen jag fyllde år.
Fan vad besviken jag blev! Jag kunde ju då istället ha bjudit vänner och familj på fika och fått känna mig åtminstone LITE uppvaktad!! Men nu blev det inte så... Det blev en vanlig dag bara.
Är det jag som är känslig? Hur hade du reagerat?? Jag kan inte riktigt släppa det här... Är verkligen inte den bortskämda typen, men jag fyllde faktiskt jämnt. Kan han inte anstränga sig lite då? Jag gjorde så himla fint för honom när han fyllde 30.