• Anonym

Alla BIOföräldrars hatare kan dra åt...

Förstår inte att man ska hacka så mkt på bio föräldrar! Vad VET ni om dom? Har soc berättat allt till er? Hur vet ni så "mycket"? Jag syftar på bios som har lvuade barn.

• Svar på tråden Alla BIOföräldrars hatare kan dra åt...
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-05-11 17:07:19 följande:
    Förstår inte att man ska hacka så mkt på bio föräldrar! Vad VET ni om dom? Har soc berättat allt till er? Hur vet ni så "mycket"? Jag syftar på bios som har lvuade barn.
    Vilka "bioföräldrar" pratar du om nu?
    Några speciella du menar?
    Menar du dej själv?
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-05-11 18:04:33 följande:
    Vilka "bioföräldrar" pratar du om nu?
    Några speciella du menar?
    Menar du dej själv?
    Har det nån betydelse???
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-05-11 18:54:47 följande:
    Har det nån betydelse???
    Ja,självklart!!
  • Anonym
    bouncer skrev 2011-05-11 22:34:05 följande:
    Tja, med den attityden så tycker inte jag om dig i alla fall!
    Det här är enda stället där man får visa sina känslor (eller ej) jaha b ios har inga känslor...vi hatar våra barn ellr???????? FAAAAN VAD NI E SJUKA MOT OSS BIO FÖRÄLDRAR

• Lindis1974

Kan du inte skriva lite mer och förklara vad du menar ?

• Anonym
    Anonym skrev 2011-05-11 22:38:10 följande:
    Det här är enda stället där man får visa sina känslor (eller ej) jaha b ios har inga känslor...vi hatar våra barn ellr???????? FAAAAN VAD NI E SJUKA MOT OSS BIO FÖRÄLDRAR

Känslor får du visa,men gå inte till angrepp mot andra på det settet du gör nu!
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-05-11 22:40:24 följande:
    Skäms!
    Gå inte till personangrepp! Då blir du snart av med din anonymitet här inne!!
    Du är säkert familjehem.......
  • alvaereva

Tja som sagt... Det finns en anledning till att vissa barn är tagna med LVU...
    Och varför måste man veta allt om bioföräldrarna? De flesta här på Jorden står på BARNENS sida och då är det lätt att känna negativa känslor mot de personer som satt barn till världen som de sen inte kan/orkar/vill ta hand om...

Svar på tråden Alla BIOföräldrars hatare kan dra åt...