• anab

Tips på vad man kan göra på en möhippa??!!

Jag ska vara brudtärna åt min bästa kompis och ska därför fixa en möhippa. Det stora problemet är att det är utomlands och jag vet inte riktigt vad vi kan göra. Jag funderade på att ha en stor picknik med massor med roliga lekar & sen middag på någon mysig restaurang & sen gå ut på kvällen.

Jag tar gärna emot andra tips också Tyst Nu behöver jag hjälp med många lekar/uppgifter som vi kan underhålla oss med under pickniken eller hela dagen! Det ska inte vara någon skämma ut bruden-möhippa utan mer en rolig & minnesfull dag!

• Svar på tråden Tips på vad man kan göra på en möhippa??!!
  • anab

Sarajevo Tyst

JAG är BÄST skrev 2011-05-11 17:59:40 följande:
    Kolla in på bröllopstorget el på bröllopslyckan där har dom många ideer.
    Tack, ska kolla där! Vill gärna ha tips här med Glad
  • Johanna suarez

Jag lär ut magdans på möhippor. Brukar vara trevligt och något som alla kan delta i.

• konstmodell

Jag har stor erfarenhet av att vara modell för krokiteckning på möhippor.
    konstmodell.se 

• Machapuchare

Låt bruden teckna hur hon tänker sig sitt liv om 10 år.
    Låt alla deltagare skriva ner några olika saker om bruden, tex deras första minne av henne, en speciell händelse de mins eller liknande.
    Samla sedan detta tillsammans med fotografier från dagen i ett album som ni ger i bröllopspresent.

• Badfantasten

Ta med målarfärg och en tavla ut på picknicken. Sedan ska hon på tavlan måla vad ni säker till henne/och vad hon tänker på när ni säger: tex

Kärlek

Bröllop

Kär

Hennes mans namn
    ......mm mm.

Fint att sedan ge som extra present till bröllopet.

Svar på tråden Tips på vad man kan göra på en möhippa??!!