• Anonym

Vart hittade ni varandra

Jag är inte så sugen på att hitta någon poå en gaykrog. Så vill ha tips på hur ni hittade till er samkönade partner ?

• Svar på tråden Vart hittade ni varandra
  • Anonym

Ett tips är att du blir medlem på qx.se
    Där finns det många trevliga människor att prata med. Tyvärr har qx.se börjat "förfalla" de senare åren då det är mycket sexförslag osv, speciellt från killar som inte respekterar tjejer som står som upptagna och som flator.

Tror att sylvia.se finns kvar, som är för tjejer. Och sylvester.se som är för killar. Men tror man måste lägga ut pengar där för att ens kunna Läsa/svara på mail.

Nu framkommer det inte om du är man eller kvinna, men jag kan tipsa om flator.se också. Men det är endast för kvinnor då, förstås. Dock så går det inte mycket frammåt på den sidan kan jag tycka. Väldigt dött i forumen osv.

Lycka till!

• Anonym (TS)

Ja QX är väl så där... Flator och Syliva har ja vat också på men de verkar liksom inte så att de finns några seriösa sidor. Jag menar andra intresse (inte för att HBT är något intresse) finns de ju gott om forum och intresse sidor för. Kanske skulle ta och skapa en egen.

• Anonym

Jag och min fru träffades på QX för 4 år sedan. Är gifta, har hus och väntar en bebis inom 1v nu!

• Anonym (TS)
    Anonym skrev 2011-05-24 11:29:22 följande:
    Jag och min fru träffades på QX för 4 år sedan. Är gifta, har hus och väntar en bebis inom 1v nu!
    Vad kul, grattis till er, hoppas att det kan bli min verklighet snart också...
    Kanske ska fortsätta leta då och bara ignorera all äckelkillar 
  • Anonym (Kär)

Vi har känt varann sedan barnsben... Hon har alltid varit lesbiskt... Nu när vi fick upp kontakten på nytt i vuxen ålder så sa det bara klick  :)

Svar på tråden Vart hittade ni varandra