• Anonym

Vad f*n är meningen med trosa med öppen gren?

Ja, som rubriken. Det är ju inte ett dugg sexigt så vad fyller den öppna grenen för funktion?

• Svar på tråden Vad f*n är meningen med trosa med öppen gren?
  • Anonym

Underlätta för killar att köra in-ut-sprut kanske?

• Anonym

Inte för dig men för många andra!

• Lufsan

Haha! Uppenbarligen är du inte den typen. Men det är så klart för att man på ett bekvämt sätt ska kunna ha sex med underkläderna på. Jag vet i alla fall att min sambo uppskattar att ta mig bakifrån när jag har underkläder på mig, och det gör även jag. 
    Men uppenbarligen inte din grej.  

En dag i sänder.
  • Anonym (Klädkod?)

En anledning kan vara att man gillar att pippa med kläderna på...om du till exempel har kjol så behöver du ju inte springa och leta efter dina trosor om du snabbt skulle behöva avsluta akten- smart!

Huruvida det är sexigt eller ej överlåter jag åt andra att bedöma.

• lille Birger
    Anonym (Klädkod?) skrev 2011-05-11 23:13:24 följande:
    En anledning kan vara att man gillar att pippa med kläderna på...om du till exempel har kjol så behöver du ju inte springa och leta efter dina trosor om du snabbt skulle behöva avsluta akten- smart!

Huruvida det är sexigt eller ej överlåter jag åt andra att bedöma.
    Någon klädkod tror jag inte att det är. Jag skulle aldrig skriva på inbjudan till en tillställning att trosorna ska vara öppna.
  • Anonym (girl)

I love it, och alla jag involverat i det.

• orpon

Jag tycker det är jättesexigt på tjejer, och även öppna behå:ar... dessvärre tycker min tjej hon ser fånig ut i dem, så jag får klara mig utan...

• droppen25
    lille Birger skrev 2011-05-11 23:23:03 följande:
    Någon klädkod tror jag inte att det är. Jag skulle aldrig skriva på inbjudan till en tillställning att trosorna ska vara öppna.
    Jag trodde ledig klädsel betydde öppen gren eller troslöst. 
    Det är i alla fall vad min fru sagt i alla år 
  • lille Birger
    droppen25 skrev 2011-08-09 09:49:56 följande:
    Jag trodde ledig klädsel betydde öppen gren eller troslöst. 
    Det är i alla fall vad min fru sagt i alla år 
    Hohohoho
  • NorgeJenta
    lille Birger skrev 2011-05-11 23:23:03 följande:
    VA??? Menar du att jag gått omkring utan trosor eller väldigt små string i flera år på tillställningar nu?!
  • Anonym (Man)

Jo, jag har aldrig fattat idén med öppna underkläder, är bara fult. Jag har aldrig heller fattat varför vissa tycker strumpbandshållare är sexigare, svårt att hitta fulare underkläder o.O

Svar på tråden Vad f*n är meningen med trosa med öppen gren?