• MrsD

Bestallt pa Ralph Laurens Hemsida?

Ar sa forbannad nuuuu! Har suttit i over tva timmar och valt klader pa RLs hemsida och har nu betalt. De tackade for kopet och jag fick ordernummer...nu skickar dem ett nytt mail och sager att det inte gar att utfora kopet for att mitt visa kort inte ar fran USA...har du handlat dar nagon gang? Har det funkat?

• Svar på tråden Bestallt pa Ralph Laurens Hemsida?
  • MrsD

Nope, Dubai! Men jag anvander mitt visa kort nar jag handlar fran alla andra sidor och det funkar...vissa av dem ar dessutom fran USA....Har du bestallt darifran och har det funkat?

• SoStylish

Nej, men det står tydligt på Ralph Laurens hemsida att dom endast shippar inom USA och det är säkert därför det inte fungerar att beställa.

• MrsD

Jo jag vet att dem bara shippar inom USA...men jag har buisness mail och det innebar att jag har en adress i USA dar varorna skickas till och sedan tar aramex hand om allting och skickar dem hit. Men men..det verkar inte vilja funka alls...jag sparade 1400 dollar iallafall haha :)
    Tack for att du tog dig tiden till att forsoka hjalpa mig gumman...

• SoStylish

Men då är det ju säkert för att ditt kort helt enkelt inte är amerikanskt. Eftersom dom inte shippar utanför USA så godtar dom säkert inte heller kort från andra länder då heller. Lite trist för ett VISA borde ju fungera att handla med överallt. Skriv till Ralph och klaga! :)

• MrsD

Haha ska genast skriva mail till Ralph ;) Vill du att jag ska halsa fran dig?

Svar på tråden Bestallt pa Ralph Laurens Hemsida?