• Pyssilullan

Hur skickar man Anonyma Sms?

Någon som vet hur man skickar ut anonyma sms?
    Antingen via internet ell telefon?

Vill skicka ut reklam om min butik men vill ej att mitt privata nummer ska synas!

• Svar på tråden Hur skickar man Anonyma Sms?
  • EFI
    Pyssilullan skrev 2011-05-12 13:35:19 följande:
    Någon som vet hur man skickar ut anonyma sms?
    Antingen via internet ell telefon?

Vill skicka ut reklam om min butik men vill ej att mitt privata nummer ska synas!
    Har du samtycke från de du tänkte skicka sms till?
    Apple user since 1987
  • Ulf Harrys Farsa

E-postmarknadsföring får endast skickas till mottagare som har gett sitt medgivande (även kallat opt-in). Konsumentverket säger bland annat: "Det är förbjudet att skicka obeställd e-postreklam till privatpersoner och enskilda firmor, men inte till aktiebolag, stiftelser och andra juridiska personer. Liknande regler gäller inom hela EU, både för e-postreklam, reklam via fax, sms, mms och automatiska uppringningar."

• EFI
    Ulf Harrys Farsa skrev 2011-05-12 16:23:10 följande:
    E-postmarknadsföring får endast skickas till mottagare som har gett sitt medgivande (även kallat opt-in). Konsumentverket säger bland annat: "Det är förbjudet att skicka obeställd e-postreklam till privatpersoner och enskilda firmor, men inte till aktiebolag, stiftelser och andra juridiska personer. Liknande regler gäller inom hela EU, både för e-postreklam, reklam via fax, sms, mms och automatiska uppringningar."
    Vad bra, så slapp jag dra den långa versionen. Glad
    Apple user since 1987
  • Frontline

Ett kontantkort som inte är registrerat, mer anonym en så blir du inte...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • smsnetwork

www.smsnetwork.org/mikael

Där kan du skicka anonyma sms du kan välja typ Polis som avsändare eller så sätter du avsändare med annans nummer, vill du skicka sms från nummer 073123456789 så kan du välja det som avsändare.

Dock behöver ditt medlems registrerade nummer fortfarande vara till en giltigt nummer men när du liks är medlem så kan du välja valfria avsändare.

SMS skickas också med hjälp av SSL anslutning.  

Svar på tråden Hur skickar man Anonyma Sms?