• Anonym

Gravid i vecka 6 och känner ingenting, behöver jag vara orolig??

Nu tycker säkert massvis här inne att det här är en dum fråga, men ni som tycker det behöver inte svara.

Jag läser här på FL om alla symtom som folk får i samma stund de plussar. Jag däremot har INGA andra symtom än pluss och utebliven mens än så länge.

Förra graviditeten kände jag mig andfådd och illamående vid det här laget. Blir så orolig att något är fel...

Någon som har någon glädjande erfarenhet av uteblivna symtom?

• Svar på tråden Gravid i vecka 6 och känner ingenting, behöver jag vara orolig??
  • Anonym

nä, ingen glädjande erfarenhet att komma med tyvärr, men kolla med BM om du kan få VUL. Jag kände inget alls senaste graviditeten, fostret dött och fick missfall. störtblödningar, ambulans och inlagd på sjukhus, ingen trevlig upplevelse och mycket ovanlig... Mina tidigare graviditeter så hade jag symtom från vecka 5.
    Hoppas det kommer på dig snart! Lycka till!

• ylenolos

Jag hade inga symptom i v 6 förutom aningens molvärk på kvällen. Annars inget, var snarare extra pigg och energisk än vanligt.

• brünnhilde

Jag kände absolut ingenting förrän jag började kräkas i vecka 11....

• adrift

Ja kände inget då, visste inte äns ja va gravid v 6 , två av graviditeterna:) så du kan nog va lugn :) å nu i denna graviditeten kändes illamåendet mkt mindre

• Anonym

Anonym: Jag beklagar

Ni andra, tack för stödet! Lite molvärk känner jag emellanåt, men överlag känner jag mig inte vidare gravid än.. hoppas det kommer!

• snappi81

Med den första hade jag inga symtom alls, började ömma i brösten runt v 10 men inget mer. Hade jag inte testat mig för utebliven mens så hade jag inte haft en aning om att jag varit gravid förrens magen började växa. Med andra så spydde jag 1 gång runt v 7 men annars likadant den graviditeten.

Linus 070808 Lucas 090707
  • Anonym
    snappi81 skrev 2011-05-12 16:17:53 följande:
    Med den första hade jag inga symtom alls, började ömma i brösten runt v 10 men inget mer. Hade jag inte testat mig för utebliven mens så hade jag inte haft en aning om att jag varit gravid förrens magen började växa. Med andra så spydde jag 1 gång runt v 7 men annars likadant den graviditeten.
    skönt att höra att det kan variera mellan graviditeterna. jag skulle ju gärna slippa må så illa som jag gjorde förra gången...
Svar på tråden Gravid i vecka 6 och känner ingenting, behöver jag vara orolig??