• Svar på tråden Vilken lösvagina ska jag välja?
  • Tony444

går inte att länka direkt till vaginor men klicka på vaginor i menyn

• Anonym

Köp en Fleshlight, den bästa lösfittan enl många.

• Frontline

Såg för många år sen en fickvagina med kickstart och den verkade riktigt häftig, men tekniken går framåt så nu finns det säkert en fast med elstart...

Men goggla på det...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym

Lösfitta? Nä, för fan, nån jävla manlighet får man väl ha. Skulle känna mig som en otrolig loser om jag höll på med en sån...

• Anonym
    Anonym skrev 2011-05-23 22:35:57 följande:
    Lösfitta? Nä, för fan, nån jävla manlighet får man väl ha. Skulle känna mig som en otrolig loser om jag höll på med en sån...
    Håller med föregående talare. Finns det ingen stil numera? Har man inga gränser för hur man kan hålla på? Kan man inte få tag i en levande f...a? Eller orkar man inte försöka utan håller på och grejar med en lösf...a? Patetiskt!!
  • Anonym (suck)
    Anonym skrev 2011-05-23 22:39:29 följande:
    Håller med föregående talare. Finns det ingen stil numera? Har man inga gränser för hur man kan hålla på? Kan man inte få tag i en levande f...a? Eller orkar man inte försöka utan håller på och grejar med en lösf...a? Patetiskt!!
    Han kanske ska ut i lumpen? Arbeta på en forskningsanläggning i Sibirien? Vad spelar det för roll, kan väl vara nice att runka med en lösfitta istället för handen ibland. Lite variation. Är det patetiskt med tjejer som använder dildo också eller? Du är en riktig tönt.
Svar på tråden Vilken lösvagina ska jag välja?