• lasrom

    Högklackat i sänghalmen/soffan/jobbet?

    Har ett stort intresse (skofetish) för högklackade pumps på kvinnor i synnerhet på min sambo.
    När jag menar Högklackat pratar vi om höjder mellan 10-15cm.
    Använder du/ni er av högklackat när du/ni ska ha vuxenmys?

    Kvinna: Använder du det på stan/jobbet och hur högt då?

    Man: Vänder du dig om och kollar klackhöjden?

    Berätta hur du reagerar/agerar inför högklackade pumps/stövlar?

  • Svar på tråden Högklackat i sänghalmen/soffan/jobbet?
  • Anonym (¤)

    Nej, men jag skulle gärna göra det om min man bad mig om det!

    På jobbet har jag dock en liten klack men inte så hög som du beskriver, kanske 5 cm. Tycker det vore opraktiskt med högre än så när man hämtar/lämnar på dagis osv.

  • lasrom

    Hoppas att han gär det.
    Hur högt skulle du kunna tänka dig i sängen?
    Höjden ska vara anpassad efter vad man ska göra. 6 = högt,  arbete= normal höjd

  • lasrom

    Gosh .... såg ett par vita högklackade på stan i helgen .....  Flört
    Hon väntade på bussen och jag fick nog nacken ur led ......

  • trollmor

    Nu är jag tyvärr väldigt lång 1,69 så jag blir ju gigantisk när jag har klackar men det skiter jag i! I sänghalmen och vid strippstången brukar klacken ligga på 15cm dock har jag bara klack om jag har nå sexiga kläder till. När jag gick i skolan och jobbade en gång i tiden så ligger klacken mellan 9-13 cm och i vardagen när jag handlar mat och är utanför gården så ligger klacken mellan 9-13. Enda gången jag har lågskor är när jag typ rensar rabatten eller mockar i stallet :) anledningen att jag har klackar är för att jag tycker det är snyggt och skönt att gå i. Äger inga under 9 cm. Kan till lägga att min man är 1.79 så vi brukar bli jämnlönga med skor, hade han vart 1,65 hade jag nog inte haft klackar :)

  • lasrom

    Trollmor: Låter trevligt! .... föredrar du pumps eller stövlar eller båda och? Läckert att se kvinnor i affären med högklackat med det välkända klickljudet ... man vaknar till då ....
    Hoppas att du inte rensar rabatten så ofta ......
    Min flickvän brukar ha på sig sina röda15cm-pumps då vi ser på teve eller då hon ser på teve för jag tittar på annat .... *L*

  • trollmor

    Jag föredrar pumps eller liknande på sommaren och stövlar på vintern. Fast i det vardagliga livet när man inte skall på fest eller liknande så använder jag enkla enfärgade skor för att få en kvinnlig sexigt utseende istället för vulgärt. Jag antar att tjejen din har på sig dom röda när hon vill få sin vilja igenom om ni är oense ;)

  • lasrom

    Alldeles riktigt och hon vet vilken effekt dessa "killer-shoes" har på mig .... hon utnyttjar (på ett positivt sätt) mina svaga sidor, man kan även säga att vi båda får vad vi förtjänar sen ...  *L*
    Vardagar blir det inte lika högt. Sexigt blir det på kvinnor.

  • lasrom

    trollmor: Är det så att du oxå kan använda kläder och skor till att få som du vill (nästan jämt) ?

  • Anonym (Jag)

    Jag har gärna på mig högklackat, både utanför och i sängen. På stan, på jobbet osv. Min man håller gärna i klackarna när vi har sex... Men det ska helst vara nylonstrumpor till också.

  • lasrom

    (Jag):  Förstår din man ..... härligt att känna klackarna mot kroppen och nylonet ....hur höga klackar har du då?
    Färg?

  • Anonym (Jag)

    10 cm har de flesta av mina skor. Oftast svarta, ibland i lack. Några röda

  • lasrom

    Härligt!! Vita pumps är läckert, vi är på väg att inhandla vita högklackade stövlar.
    Har du kjol eller byxor till?    Fördmodlgien skulle jag vända mig om och kolla in dig och skorna .... och njuta ....  *L*

  • Anonym (Jag)

    Vita ser du aldrig på mig, gillar inte vita skor. Gillar högklackat till det mesta, kjol, klänning, stuprörsjeans, bootcutjeans osv. Passar till i princip allt!

  • Anonym

    Högklackat, absolut! Men inte vita - i vardagen snygga sobra, till fest glamourösa och i sänghalmen "horiga". 

  • trollmor

    Ha ha! :D nej min man är inte så intresserad av skor så det går inte att övertala han med hjälp av skor

Svar på tråden Högklackat i sänghalmen/soffan/jobbet?