Vad tror ni om detta? 
Jag älskar inredning. När jag var liten byggde jag upp en hel stad av skokartonger, enbart för att få göra husen vackra inuti. Idag inreder jag mitt eget hem, och ägnarmig åt att göra iordning gamla möbler med hjälp av färg. Min passion för att inreda, min känsla för detaljer och vilja att göra kunden nöjd är egenskaper jag tar med mig i tjänsten som butiksmedarbetare hos er.
Så fort jag såg annonsen blev jag jätteintresserad. Att arbeta i en nyöppnad butik i en etablerad kedja, att utveckla och förvalta detta varumärke är en möjlighet och utmaning jag verkligen ser fram emot.
Så vad kan jag erbjuda er?
Jag har, förutom min gymnasieutbildning, utbildat mig till nagelterapeut och därefter arbetat på en salong. Jag var då egen företagare med allt vad det innebär, samtidigt som vi alla gemensamt sålde produkter till kunderna förutom våra tjänster. På en salong är det otroligt viktigt att kunden ska känna sig ompysslad, betydelsefull och nöjd - en erfarenhet som är obetalbar i alla serviceyrken.
Under min tid på salongen ägnade vi oss dessutom åt att måla och inreda lokalen, min absoluta favoritsysselsättning var när det var dags att skylta om i skyltfönstrena. Att fånga kunders intresse är kul!
Jag fick även en del kassavana här.
Under min gymnasietid praktiserade jag på Transatlantic, ett rederikontor i Skärhamn. Även här utvecklade jag min känsla för att ta hand om kunder.
Jag hoppas att jag fångade ert intresse på samma sätt som ni fångade mitt, och att vi får möjlighet att ses personligen!
Mvh, XX