• Anonym (Roligt minne)

Konstigaste/pinsammaste dejten du varit på

Startar en ganska rolig tråd igen som verkar uppskattas.

Nu är tanken att du ska berätta om din konstigaste/pinsammaste dejt du har haft/varit på. Det kan både vara du som gjort något hemskt/pinsamt eller den andre.

Min konstigaste dejt var när vi skulle fika på ett fik, och han plötsligt sprang ut ur cafét och jag satt vid vårat bord och såg ut som ett frågetecken. Hans kort fungerade inte och han ville inte fråga mig om pengar, så han skulle springa till närmsta kortautomat, men där fungerade det inte heller, så han sprang vidare till banken och blev kvar där i ca 40 minuter. Utan å säga något till mig, och vi hade inte ens varandras nummer. Men till slut med dejten ändå lyckad! Flört

Ska säga att jag inte ens visste om strulet med hans kort.
  • Svar på tråden Konstigaste/pinsammaste dejten du varit på
  • lille Birger

Jag har aldrig varit på en dejt. Glad

• Theta

Haha! Fan vad dumt det måste känts ^^

• Anonym (BioBruttan)

Jag skulle gå på bio med en kille. Vi hade dejtat 2-3 gånger innan, så vi var inte helt främmande för varandra. Mitt under filmen rusade han ut. Jag väntade på att han skulle komma tillbaka (glöm att jag springer efter - tänk om han hade blivit dålig i magen tex, pinsamt då om jag älgat efter...), men han kom inte tillbaka. Då filmen var slut fann jag honom utanför biografen. Han sade att han sprang ut eftersom han inte tål att se blod - det var typ 1 droppe blod i filmen... Det var nog bäst det som skedde. Nu är jag gift sedan ca 10 år tillbaka - med en operationssjuksköterska (som förhoppningsvis tål att se blod) 

• Anonym (Raparen)

Jag var på date med en kille på liseberg när jag var... 16 tror jag. Vi hade jobbat ihop hela sommaren och flirtat som bara den under tiden. Så bestämde vi äntligen att vi skulle träffas på tu man hand och då valde vi att åka till liseberg. I början var det jättemysigt och roligt men sen var det en karusell som jag inte vågade åka så jag stod och kikade på. Han frågade om jag kunde hålla hans telefon samtidigt så inte den skulle åka ut eller bli stulen. När jag stod där och väntade så fick han tre sms från tre olika tjejer som han i sin adressbok (stod vem smset kom ifrån på displayen så det var inte så att jag snokade) döpt till saker som "snygg-sara", "sexiga ida" o.s.v. Kan väl säga att det inte blev ngn mer träff efter det...

När jag var på dejt med en annan kille så blev jag jätterapig av en päronsoda. Men det gick liksom bara upp och ner i halsen och lät liksom "burrrprrr" hela tiden. Jag tyckte att det var jättepinsamt och vände bort huvudet från honom stup i kvarten för att inte skulle höra det. Efter ett tag frågade han mig (och lät sååååå ledsen samtidigt).
    "Har du tråkigt?" (han trodde jag satt och kikade på klockan hela tiden :P)
    Usch jag trodde nästan jag skulle börja gråta för att han lät så sorgsen och fick ju ta och svälja stoltheten och säga att jag inte kunde sluta rapa.
    Men dejten gick hur bra som helst utöver det och idag är vi gifta och har en dotter ihop

• Anonym (Roligt minne)

Puffar lite denna tråkiga natt Skrattande

Svar på tråden Konstigaste/pinsammaste dejten du varit på