• Anonym

kondylom i munnen?

någon som har fått kondylom i munnen?hur ser de ut? vart i munnen sitter de?
    tycker man finner så dåligt med information på nätet och man har tusen frågor..

om man själv har kondylom och har sex samtidigt som man har lite oralsex, kan det då smitta till min mun då?
    även om killen inte har kondylom, men han har liksom haft sex med mig som har?

om man har kondylom oralt, kan de smittas via kyssar då?
    pussar?

är så nojig :(

tacksam för alla svar!!!! 

är man dömd! till munkavel och skyddstrosor när man väl fått kondylom
    känns som livet tar slut.
    fasan är att få det oralt. dum och full gör man saker, som jag inte borde gjort! 

• Svar på tråden kondylom i munnen?
  • Anonym (har haft kodylom)

Har du oskyddad sex när du vet att du har kondylom? Kondylom vårtor går ju att ta bort men om du smittar din partner får du ju rundgång. Det låter lite långsökt att det skulle kunna smitta till din mun, men vad vet jag.

• MattiasFru

jag har inte hört om kondylom som smittas till munnen, men jag gissar att det är möjligt. Vet dock inte vart det sitter osv då. Om killen inte har utvecklat det så är det ingen fara skulle jag tro, eftersom det är blåsorna som smittar. Så om ni har oralsex och han inte har kondylom på kuken så är det nog ingen risk att du smittas den vägen. Däremot är det ju dumt att ha sex med honom utan skydd om du har det eftersom chansen är stor att han får det. och det är ingen kul könssjukdom.

• Anonym (har haft kodylom)

har haft kondylom ska det stå!

Svar på tråden kondylom i munnen?