• Anonym

hemorrojder och kondylom :( psykiskt dåligt!

Mår så fruktansvärt dåligt att hela tiden har problem mellan bena.
    är det inte svampt är det annat.
    sedan jag fått kondylom som yttrat sig kan jag inte längre
    vet om det är de eller om jag har svamp.

för 9år sedan fick man svamp för första gången och sedan dess vet jag
    inte hur man ska se ut där nere längre, hur det ska kännas.
    hur det ska luktas..

pratade med en BM och storbölade, att man hela tiden känner sig obekväm!
    då man haft mycket flytningar har man inte velat gå ut utan trosskydd.
    men efter samtalet har ja succesivt börjat ta bort det.

men nuuu kommer allt på en gång. efter att inte haft överdrivet mkt kondylom på två år,
    bara ett par små enstaka inne i slidan.
    men att jag nuuu ska ha fått en stor kondylom flik precis vid analöppningen och ett par små.
    jag blir så ledsen och mår så psykiskt dåligt. för om de inte vore nog med det
    så tampas jag varje dag min invertes hemorrojder och kan inte göra nummer två utan att blöda.
    hur bra jag än äter och hur mycket jag rör mig, dricker mycket vatten med mera. så får jag inte ordning på mitt nr2, utan det växlar mellan förstoppningar eller att jag får mycket kramper i magen och sitter bosatt på toaletten hela dagen. har haft så här i 6år.

och givetvist ska det börja lukta i underlivet och vara irriterat med klåda.
    snacka om dåligt immunförsvar.

vad ska jag göra. hade velat operar bort mina hemorrojder då det verkligen inte blir bättre
    de går inte bort av sig själv. har tom fått ur en hel klump en gång. men det verkar som jag är fylld med sådana i hela tarmen.

vill även få bort kondylomen, känns som de kommer inte gå bort av sig själv

känner mig äcklig där nere, och ser förj#vlig ut i analen.

vem går man till? är det kvinnokliniken ,gyn som har hand om hemorrojd op också?
    eller är det läkare på vårdccentralen??
    kan man göra båda samtidigt, att de bränner bort all kondylom som finns.
    känns som smärtan efter kan vara värd!! 
    man vill inte längre ha sex, för det bara sprider sig!!

man vågar ju inte nämna de ena eller det andra för någon eller någon läkare.
    vågar man ringa samtalet o boka?
    vågar man spret och låta dom titta på det mest intimaste stället på kroppen?

• Svar på tråden hemorrojder och kondylom :( psykiskt dåligt!
  • Anonym

hemorrojderna kan du ju bli av med via scheriproct sup och salva,
    samt xyloproct sup och salva, jag själv varva dom allihopa för att få bort mina...

kondylomen finns väll medicin mot eller?

"Wartrol för Kondylom behandling är en snabbverkande spray som verkar för att behandla genitala vårtor, som könsvårtor. Med regelbundet utvärtes bruk, kan du minska och bekämpa könsvårtor samtidigt som du kan förhindra framtida utbrott av kondylom vårtor."

gå till läkarn på gynmottagningen där du bor och fixa recept på alltihopa och hoppas på det bästa  

• Anonym
    Anonym skrev 2011-05-14 17:35:14 följande:
    hemorrojderna kan du ju bli av med via scheriproct sup och salva,
    samt xyloproct sup och salva, jag själv varva dom allihopa för att få bort mina...

kondylomen finns väll medicin mot eller?

"Wartrol för Kondylom behandling är en snabbverkande spray som verkar för att behandla genitala vårtor, som könsvårtor. Med regelbundet utvärtes bruk, kan du minska och bekämpa könsvårtor samtidigt som du kan förhindra framtida utbrott av kondylom vårtor."

gå till läkarn på gynmottagningen där du bor och fixa recept på alltihopa och hoppas på det bästa  
    jag har behandlat hemor. med sup och salva. men invertes försvinner inte för det. det bara bedövar så man inte har ont.. men de försvinner inte ,, inte på mig iallfall.. så alternativ är op.

kondylom har jag också behandlat med salva innan och då försvann de, men de ligger hela tiden latent och uppkommer när man har dåligt immunförsvar. man kan frysa eller bränna bort dom men jag vågar inte i vaket tillstånd. där jag behandlat med salva innan är väldigt sköör i huden och har ibland problem, då salvan fräter, så det blir lätt torrt och spricker och svider.

Svar på tråden hemorrojder och kondylom :( psykiskt dåligt!