Nån bus ringer hur får jag reda på vems nr det är+?
Det är nån som bus ringer till mig och skickar sms börjar blir jobbigt och nu måste jag få reda på vems nr det är , hur??
finns inte med på eniro, hitta.se?
Det är nån som bus ringer till mig och skickar sms börjar blir jobbigt och nu måste jag få reda på vems nr det är , hur??
finns inte med på eniro, hitta.se?
Du ringer skyddat imorgon och ser vem det är som svarar.
Hm, jobbig situation!
Nu vet inte jag om man kan ringa 118118 eller smsa numret till 118100 och fråga vem ägaren till numret är.
Prova att ringa dom eller nåt, vet inte om det finns där om det inte finns på varken eniro eller hitta.
Lycka till och hoppas du får reda på vem det är! :)
Hm, jobbig situation!
Nu vet inte jag om man kan ringa 118118 eller smsa numret till 118100 och fråga vem ägaren till numret är.
Prova att ringa dom eller nåt, vet inte om det finns där om det inte finns på varken eniro eller hitta.
Lycka till och hoppas du får reda på vem det är! :)
busring tillbaka :p
eller blocka numret, går att göra på vissa telefoner. jobbigare om det är hemtelen :/
vad står det i smsen? *nyfiken*
Eftersom du inte hittar det på eniro eller hitta så är det antingen oreggat kontantkort eller ett hemligt nr.
Vänta ett par dagar och sen ring. När de minst anar!
Fungerade inte det, så föreslår jag att du byter nummer och kanske låter bli att registrera det i ditt namn, eller överhuvudtaget.
Du kanske kan polisanmäla numret?
Ringer dom igen så kan du hota med polisen, slutar dom inte då så byt nummer och registrera det på din msn eller liknande.
Lycka till!
Kanske skulle vara kul att lägga upp hans nummer på blocket "jag säljer en 48tums tv 500 kr. Han kommer bli störtad av sms!😀
Vad har du för telefon? Jag har en "inbyggd" spärrlista i min samsung s3
Camillapunktslut: Har samma funktion på iPhone såg jag nu.