Mår dåligt.. Tjock mage...Bild..Hjälp mig....Måste få bort den.......
Hejsan..
Jag är så trött på min feta mage och skulle bli över lycklig om jag kunde få bort den. Från sidan på magen så ser det typ ut som att jag är gravid (är dock ej det) men fram ifrån syns det inte, men ser man magen i profil kan man tro att jag är gravid, vilket ät väldans tråkigt.. Är väldigt tråkigt att ha på sig linnen och liknande och spceiellt nu när de börjar vara sommar blir det varmt att gå med kofta på sig, för annars har jag alltid en kofta/pösig tröja på mig för att detta inte skall synas.
Nu har jag fått NOG! Jag mår dåligt att se min mage i spegeln, prova kläder och överhuvutaget veta om att min mage ser ut som en gravid mage.
Jag har smala ben, armar och ser "fin" ut på övriga kroppen, men har dock just magen som jag HATAR!!!
Hur ska jag göra för att snabbast möjligast få bort magen??
Jag är en person som inte är intresserad av sport och träning, och vill gärna "undvika" träning i länsta möjliga mån. Finns det någon chans i världen att få bort den genom att slippa träna??
Just nu äter jag även onyttigt äter mycket slisk godis etc, men detta upphör NU! För nu banne mig ska jag ha bort den här innan jag dör......
Jag skulle bli så innerligt tacksam för era tips, och om min kagge skulle vilja dra åt h-vete......
P.s lägger upp en bild i profil på min mage så får ni se att det ser ut som att jag är gravid.. :(
Så deprimerande................................