Vad skulle ni göra?
Vet inte om detta inlägg kommer rätt nu...
Men vad skulle ni göra?
Jag lever just nu med en kille sedan 4år tillbaka, och vi har en son tillsammans på 11månader.
Problemet är att det är mycket bråk, min kille hjälper mig inte med våran son, utan jag får göra allt själv, frågar jag så kommer det någon bort förklaring hela tiden.. Det är alltid något, jag får höra att om jag tjatar på han att han ska hjälpa till så drar han sig tillbaka och vill ännu mindre..
Detta gör så jag vill lämna min sambo, då jag anser att han inte bryr sig om sin son, och skiter i familjen, han är arbetslös och söker inte arbete, jag betalar just nu ALLT. Jag har sagt åt han och då påstår han att han söker men han gör de inte. Jag kan inte ens gå och ducha ifred, för då kommer han in med våran son i duchen och sejer att han oxå ville ducha...
Problemet är att varje gång jag sagt jag tänker lämna han så börjar han hota mig med massa saker och sista gången så slutade de i slagsmål..
Han påstår att jag förstör hans liv om jag lämnar han, att han hamnar på gatan, pga jag betalar allt... Vet inte vad jag ska göra, jag vill flytta men vågar inte... :/ och samtidigt så känner jag om jag flyttar så blir han ju utan bostaad... Vet inte ut eller in längre...