• Anonym

Tål jag inte alkoholen längre?

Jag vet inte vad som hänt......men nu dom senaste månaderna när jag druckit vin så mår jag så dåligt.....vi hade gäster igår kväll och när jag gick och lade mig hade jag världens hjärtklappning. Jag mår oftas väldigt illa nu av minsta lilla och så nu denna hjärtklappning. Förstår ju att detta är varningssingnaler men hur kommer det sig att det kommit nu så plötsligt? Jag har alltid kunnat dricka vin förr.....Nån som har någon aning om detta?*suck*

• Svar på tråden Tål jag inte alkoholen längre?
  • Missboss

ångestattack? Kan komma fram tydligare när man dricker.

• Anonym

Missbloss
    Oki det låter ju inte bra......men sannolikt har du rätt!

• Squeezetoy

För snart två år sedan hade jag en period då jag inte kunde dricka alkohol. Det bara brände i halsen och magen och jag blev dålig av minska lilla. Saken är den att det var under en period då jag inte mådde så bra psykiskt. Det höll i sig ungefär 4-5 månader, tills jag började må bra helt enkelt.

• Lady79

Kan knappt heller dricka alkohol längre. Förr på den "gammla goda tiden" kunde jag dricka varje helg utan att må dåligt men nu räcker det med nån öl eller vin till maten för att jag ska må dåligt. vet inte heller varför de blivit så kanske pga att man har barn nu och alltid är trött..

• Anonym

Jaaa...jag tror nog att jag är inne inån stressad period......men kanske även att man blivit äldre......jag hoppas att det går över för jag älskar vin....men men...Man ska ju inte dricka om man blir dålig

Svar på tråden Tål jag inte alkoholen längre?