• SweetNilam

Doppresent- ej beställa.

Åh, här finns så mycket tips på doppresenter att beställa online! Men jag hinner verkligen inte beställa. Dopet är på söndag och jag åker hemifrån under veckan. Så om det hinnar komma, kan jag inte hämta. 

Bor i Göteborg så tipsa tipsa mig. Det är tvillingar, men vill ju ge ngt till dem var!

Tack på förhand! 

• Svar på tråden Doppresent- ej beställa.
  • solskina

vi har ett myntverk i min stad. jag brukar alltid ge babysarna som döper sig deras år gång i mynt.
    Dom är förpackade i en låda med en medalj. ca på 50kr.
    Men nu kommer det ju nya pengar så nu blir det ju roligare.

Sök myntverket, det borde ju stå var dom har återförsäljare. tex vissa banker.

• SweetNilam

Hittade en fantastisk gunghäst på Gunillas träleksaker. Ska nog köpa den! Är det konstigt att köpa en stor gåva till dem tillsammans, och något lite mindre till dem var? 

• SweetNilam
    HeartsOnFire skrev 2011-05-16 16:33:42 följande:

Köp en doppresent från Guldfynd.

"något på guldfynd" säger tyvärr inte mycket. Där finns ju ganska mycket, och det är ganska vanligt, och det är bebisar/barn vi talar om. Vill ge något de har användning för ett tag iaf! Och smycken hör inte hemma på små barn. Så jag hoppade över det. Men kollade allt på Albrekts Guld och fastnade för namnsmycken. Kanske när de är äldre... 
  • HeartsOnFire
    SweetNilam skrev 2011-05-16 18:40:54 följande:
    "något på guldfynd" säger tyvärr inte mycket. Där finns ju ganska mycket, och det är ganska vanligt, och det är bebisar/barn vi talar om. Vill ge något de har användning för ett tag iaf! Och smycken hör inte hemma på små barn. Så jag hoppade över det. Men kollade allt på Albrekts Guld och fastnade för namnsmycken. Kanske när de är äldre... 
    Det brukar ju finnas många olika saker att välja på från Guldfynd. T.ex.:
    Matservis
    Fotoram
    Fotoalbum
    Sparbössa
  • SweetNilam
    HeartsOnFire skrev 2011-05-16 22:10:39 följande:
    Det brukar ju finnas många olika saker att välja på från Guldfynd. T.ex.:
    Matservis
    Fotoram
    Fotoalbum
    Sparbössa
    Matservis fundrade vi på, men ej från guldfynd. Men hade svårt att bestämma om de skulle ha det nu, som små och när de börjar äta, eller som lite större. Men isf skulle vi haft med figurer på. Gillade Muminserien.. 

Fotoram kräver foto (enl. mig) och så många bra har jag inte på dem 

Samma med fotoalbum. Kanske när de är äldre, men inte från Guldfynd isf

Sparbössa finns roliga över allt. Kanske blir det en sådan men ej från guldfynd isf.

Gillar inte smykesaffärer så när det gäller doppresenter. Men tack för tipsen 
Svar på tråden Doppresent- ej beställa.