Någon som (någonsin) köpt Stora Fondboken ?
Ja, som rubriken lyder. Någon som någon gång köpt den och fått användning för den ? Eller sökt på liknande sätt till fonder ? Tänkte om det är värt att betala ca 600kr för den.
Ja, som rubriken lyder. Någon som någon gång köpt den och fått användning för den ? Eller sökt på liknande sätt till fonder ? Tänkte om det är värt att betala ca 600kr för den.
den finns på biblioteket också. ;)
Jo, jag vet. Jag åkte dit förra veckan, men kvinnan I receptionen titta bitskt på mig och utbrister högt o tydligt att dem minsann inte har den boken och att dem aldrig haft den, och säger därefter att hon inte ''kan'' hjälpa mig. Så då tänkte jag köpa den förbaskade boken själv, så slipper jag bli utskämd. ;)
Gå dit igen och be dem beställa den isf (om det nu går att göra hemlån alls på den, ring och fråga på ett annat bibliotek som har den!).
Tack för hjälpen !
Jag har haft den i mina ägor men sålde den igen. Jag fick aldrig kläm på hur man skulle söka. Dom har den här på biblioteket men den var inte till utlåning och jag pallade inte sitta där och leta fram dom som passade mig.