• Kajsa34

Föräldragrupp i Ale

Hej

Väntar mitt andra barn i mitten av juni. Tänkte kolla om det finns fler i Ale kommun med omnejd som väntar barn nu närmaste tiden.

Det vore kul att "prata lite", följas åt och kanske bilda en egen liten föräldragrupp...

Hör av er!

/K

• Svar på tråden Föräldragrupp i Ale
  • Miss autumn

Hej!

Jag flyttar precis till ale i helgen, har bf i slutet av juni :)

(¯`°?.¸ ♥ Väntar vårt ♥ 27/6 ♥ ¸.?°´¯)
  • Jenny 556

Hej!

Välkommen till Ale och hoppas att du trivs! Hur har det gått för er med bebismagarna?

Själv bor jag i Nol och väntar mitt andra barn om 6 dagar :-O...spännande värre! Har funderat över om man får gå i en föräldragrupp när man väntar sitt andra barn för jag skulle gärna göra det. Med andra ord är jag intresserad av en egen grupp annars

Hör gärna av er!

//Jenny    

• Miss autumn

Tack så mycket, trivs väldigt bra även om jag inte hunnit se så mycket av nödinge ännu :)
    Vår dotter föddes 8/7 så fyller 2 veckor idag! Tiden har verkligen gått fort sen hon kom även om det är lite svårare att hinna med så mycket på dagarna! Har ni bott i nol länge?

(¯`°?.¸ ♥ Väntar vårt ♥ 27/6 ♥ ¸.?°´¯)
  • Jenny 556

Åh! Stort Grattis till er!! Vad mysigt! Ja, det blir lite annat med en liten knodd, prioriteringarna flyttas litegrann

Vi flyttade från Gbg till Nol i Juni '06 så vi har bott här ett par år nu. Det tog ett tag att vänja sig och lära känna området och jag håller fortfarande på att utforska Men vi trivs också väldigt bra. Vi hade ingen koppling till Ale kommun sen tidigare och inga kompisar som bodde här heller så det var egentligen en slump att vi hamnade här. Eller vi fastnade för vårt gamla hus som vi nu bor i och har renoverat en del.

Vi fick vår dotter Julia i November '07 och nu hoppas jag på att snart ha en bebis till hos oss Börjar bli segt att bära runt på magen nu.... :-S   

Hur kom det sig att ni drog er åt Ale hållet? Fortfarande mkt stök efter flytten? Och en bebis Kan tänka mig att ni har fullt upp nu.

//Jenny      

• Xtre

Hej

Bor också i Ale, min kille är 7 veckor. Vore roligt att prata/träffa fler nya föräldrar i kommunen. 
    Man känner sig lite ensam på dagarna😅

Svar på tråden Föräldragrupp i Ale