Är man en WT-morsa om man skiter i utseendet och gör "roliga" saker i stället?
Jag vet att begreppet White Trash har fått ett rejält fäste här på FL. Så jag blir lite nyfiken, är det så att jag, som mer eller mindre skiter i om jag har samma kläder två dagar i rad när jag ändå bara är hemma, är en WT-morsa i och med detta?MÅSTE man fixa sig när man inte ska någonstans? Räcker det inte med att fiffa till sig när man ska ut bland folk?? Jag tenderar att tycka att det är lite waste of time att stila till sig när bara hunden, katterna och fåglarna i skogen ser mig ändå.. (Nej jag bor inte i bushen, men jag har ändå skogen rakt utanför dörren i princip)
På något vis tycker jag att det borde vara något som var och en bestämmer själv, jag vill hellre sitta vid datorn än att rota i garderoben eller sminka mig bara för att det ska göras!
Själv skiter jag högaktningsfullt i hur andra ser ut, det är deras bekymmer inte mitt. Så jag tycker liksom att detsamma borde gälla även mig. Att även jag får ha dagar då jag hasar runt i leggings och stor t-shirt och har flottigt hår och skitiga strumpor utan att det är någon som någon behöver förfasas över..
Men jag får ibland intrycket att om man gör så, då är man inte en bra förälder. Vad nu det har med föräldraskap att göra.. Man måste liksom vara en strålande fräsch representant för familjen i alla lägen, typ..
ÄR det så, eller är det jag som inbillar mig? TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-17 12:40
Här finns en bild på mig tagen under en av dessa "trashdagar" som jag tänker på..
yezzcorner.wordpress.com/2011/05/17/sunkdagar-betyder-inte-att-man-ar-wt/