lärarförsäkringar?
Jag ska teckna liv- olycksfall- och sjukförsäkring. Facket erbjuder ju något genom lärarförsäkringar, någon som vet något om detta försäkringsbolag? om dom är bra?
Jag ska teckna liv- olycksfall- och sjukförsäkring. Facket erbjuder ju något genom lärarförsäkringar, någon som vet något om detta försäkringsbolag? om dom är bra?
Jag har lärarförsäkringar och de har i sin tur genom folksam. Har inte haft behovet att kontakta dem så mer info kan jag tyvärr inte ge...
Jag har genom lärarförbundet och de har Folksam som anlitat bolag för det.
Jag var med om en olycka (på fritiden) i vintras och har fått ersättning från bolaget, inga problem och lätta att ha att göra med. Det gick snabbt att få ersättningen från försäkringsbolaget och allt gick smidigt.
Sedan vet jag inte om jag tex hade fått mer om jag haft ett annat bolag o.s.v. men de brukar ju ha ganska liknande vilkor.
Men ska man vara absolut på säkra sidan så kolla alla olika försäkringsbolags vilkor och kostnad så kan du avgöra vilken du tycker är bäst och prisvärd!
Hoppas du har fått hjälp med försäkringar, antingen av oss på Lärarförsäkringar, eller av något annat bolag. Har du några som helst funderingar kring försäkringar eller pension är du alltid välkommen att höra av dig till oss på telefon 0771-21 09 09. Mer information finns också på www.lararforsakringar.se.
Lärarförsäkringar verksamhet är en del av medlemsservicen för medlemmarna i Lärarförbundet och Lärarnas Riksförbund. Verksamheten bedrivs utan vinstintresse. 265 000 lärar är idag kunder hos Lärarförsäkringar.