dyrt eller billigt?! mallorca
Tänkte fråga är det dyrt eller billigt på mallorca?! vad kostar en lunch te,x...
Tänkte fråga är det dyrt eller billigt på mallorca?! vad kostar en lunch te,x...
Restaurang är dyrt, sprit är billigt.
Blöjor och barnmat är helt sanslöst dyrt om ni ska ha med er småbarn.
Jag tyckte det var både och. Det fanns ställen som var svindyra och ställen som låh lite mer off som var riktigt prisvärda.
Vart på Mallorca ska ni?
handalr man mitt i turisthaken så är det ju minst lika dyrt som här..men går man bara en bit utanför är det billigare
Vi var till Cala Millor förra sommarn, vi hade all-inclusive men vad jag såg så annonserade restaurangerna ut pastarätter och sånt för ca 4 Euro, inte så farligt tycker jag! Finns säkert dyrare också
Alltså ställen som ligger just vid vattnet är ju ofta rätt dyra och knappt värda det. Just cala bona har ju inte så jätte mycket restauranger men cala millor ligger ju inom gångavstånd där det finns mer.
Vi va i alcudia också där på starndpromenaden kostade en toast med bacon (det va två rostade brödskivor med bacon i inget annat) 5 e, om man gick upp en bit från stranden låg det ställen där man fick en jätte stor sallad för samma pengar.