• år78

hotell tips stockholm

centralt  hotell  max 1000 per natt  önskas tips på om man har barn med
    sthlm

• Svar på tråden hotell tips stockholm
  • Olga89

Rica Hotel sjöldgatan.
    De har inget alkoholtillstånd (frälsningsarmén ägerfastigheten) och därmed har de ett litet lugnare kundklientel. Många gäster är dessutom barnfamiljer. Frukostbuffén är GUDOMLIG!!! :D

• Olga89
    år78 skrev 2011-05-17 22:07:50 följande:
    inte ledigt står det
    synd :/
  • Lippa

Hassel backen Skandic, på Djurgården. Lekrum för barn, nära till Grönan Skansen mm. Lätt att ta sig till stan. Men vet ej vad det kostar:(

• år78
    Lippa skrev 2011-05-17 22:21:22 följande:
    Hassel backen Skandic, på Djurgården. Lekrum för barn, nära till Grönan Skansen mm. Lätt att ta sig till stan. Men vet ej vad det kostar:(
    fullt
  • Lippa

Synd:( men Skandic över lag e ju prisvärt och så finns det lekrum för barn. Och om ni inte hittar mitt i smeten,så e det ofta lätt att ta sig in till stan med buss/tbana

• mirre67

Om du kan tänka dig lite utanför city, kan jag tipsa om Rica hotel Älvsjö! Toppenhotell som vi bodde på en helg i december -10. Ligger precis vid mässan och pendeltågstationen, tar ung 10 min in till centralen med tåget. Alfons Åberg tema på hotellet, finns familjerum med Alfonstema också, dessutom lekrum och liten "bio" för barnen i lobbyn! Vi var helnöjda med det här hotellet och kommer förmodligen att bo där igen! UNDERBAR frukostbuffé!!

• år78
    mirre67 skrev 2011-05-17 22:45:12 följande:
    Om du kan tänka dig lite utanför city, kan jag tipsa om Rica hotel Älvsjö! Toppenhotell som vi bodde på en helg i december -10. Ligger precis vid mässan och pendeltågstationen, tar ung 10 min in till centralen med tåget. Alfons Åberg tema på hotellet, finns familjerum med Alfonstema också, dessutom lekrum och liten "bio" för barnen i lobbyn! Vi var helnöjda med det här hotellet och kommer förmodligen att bo där igen! UNDERBAR frukostbuffé!!
    kolla det
  • Dixie

Scandic tycker jag är bra när man reser med barn, vi bodde på Sjöfarthotellet när vi var i Stockholm i dec. 

Svar på tråden hotell tips stockholm