Erfarenhet av Kurtis baby peace någon?
Någon som har erfarenhet av kurtis baby peace?
www.kurtisbaby.se/
Funkar den bra mot sol, sitter den kvar ?
Någon som har erfarenhet av kurtis baby peace?
www.kurtisbaby.se/
Funkar den bra mot sol, sitter den kvar ?
Inte för att det är svar på frågan, men ett mycket billigare alternativ är att ta en vanlig tunn bomullsfilt/trasa och fästa med barnvagnsringar eller hårklämmor.
Sitter på skitbra och skyddar garanterat mot sol!
Jo men jag tänkte om det är uv skydd i denna? framgår ju inte riktigt, men man maila och fråga iofs..
Det är ju uv-skydd i en alldeles vanlig filt med, ta inte det allra tunnaste tyget bara
Jag har en och jag tycker den är himla smidig. Hade en vanlig filt till förrsta barnet och det funkar ju också så klart, men en filt blåser lätt av när det blåser. Kurtis filten sitter kvar, och så kan man ju dra undan den som ett förhänge så att den bara ligger för ena sidan så man kan kika in fast bebisen ligger i skydd.
Jag är inte nöjd till min sitt del. Dottern ser ju inget och den blåser in. Fungerar bara om hon sover. Kanske är bättre till annan vagn jag har en Babytravel Amsterdam.
Det är 3 ringar uppe att sätta fast med sen är det 1 snöre på var sida påmin vagn finns inget bra att snöra fast i och undre delen blåser in ändå. Bättre än inget och bättre än filt över. Funderar på om sånt där myggnät som även ska fungera som solskydd hade funkat bättre
ja snörena kan jag fästa ser jag på bilderna då jag har en bugaboo, men om den är framåtvänd blir det mog knepigare..
Min är framåtvänd annars kan jag ju lätt fixa till det om jag hade haft det mer tillgängligt