• prinsessansMamma

vart i malmö kan man köpa oblat?!?!

ja som rubriken låter, vart köper jag oblat med motiv så som nalle puh, musse, mimmi, ja till barn med andra ord, det ska vara i malmö eftersom det är där vi bor :D

• Svar på tråden vart i malmö kan man köpa oblat?!?!
  • Lady without tattoo

Ring runt till konditorierna o fråga

JAG HAR EN RENRASIG HUND
  • fru edinge

Vet inte, men googla på nätet, finns en jättebra sida med massa olika tryck på, där beställer jag vid högtider..kommer ej ihåg vad de heter, billiga var det me.. Och plus i kanten för snabb lev..men borde inte den som ligger nästan vid centralstatioen sälja? På samma sida som caroli ligger? Hmm, vad kan de heta..party dags, kalas eller liknande..

• prinsessansMamma

bra ide, kommer inte på va affären heter, men vet mycket väl vilken du syftar på! Jag skulle köpt en på nätet, men sen tänkte jag beställa en tårta istället, men sen ändra jag mig igen å vill göra en egen, så vet inte om jag hinner få hem oblaten nu :S ska ha den till lördan, det e ju 2 dgr, tror ni den hinner komma tills fredag?`

• Lady without tattoo
    prinsessansMamma skrev 2011-05-18 12:54:57 följande:
    bra ide, kommer inte på va affären heter, men vet mycket väl vilken du syftar på! Jag skulle köpt en på nätet, men sen tänkte jag beställa en tårta istället, men sen ändra jag mig igen å vill göra en egen, så vet inte om jag hinner få hem oblaten nu :S ska ha den till lördan, det e ju 2 dgr, tror ni den hinner komma tills fredag?`
    Du får väl fråga när du beställer
    JAG HAR EN RENRASIG HUND
  • prinsessansMamma

det står ju på nätet oftast 2-3 dgr, jag sa: TROR NI jag hinner få hem den, så det var mer en fråga till er, va ni tror.

• fru edinge

Ja, tror det..men hade inte själv vågar chansa..men de brukar juh ha leverans garanti.. Typ köp innan 17 för leverans i morgon..

Svar på tråden vart i malmö kan man köpa oblat?!?!