• samara

Tryck som går att stryka på???...

Någon som vet vart man kan beställa såna där tryck som man kan stryka på kläder och andra textiler???

• Svar på tråden Tryck som går att stryka på???...
  • cicci85

Små figurlappar som täcker hål? Det brukar jag köpa på H&M. Finns på Åhléns oxå men tre gånger så dyrt...

• samara

nä inte såna tryck man täcker hål med...såna där tryck man bara lägger på tyget och sedan fäster genom att stryka med strykjärnet...tex ett motiv på ett annars enfärgat tyg...

• cicci85

Men så gör man ju med de som jag menar... Hur stora ska trycken vara?

• She is Me

Man kan göra egna sådana inkclub har speciellt papper som man skriver ut bilden på och sen kan man stryka fast den.

• PruttPottan

www.mammapatita.se/

SUVERÄN tjej som gör ALLT i tryckväg som man önskar!
    Finns även på fejjan =)

Låt den som kan stava skriva - Låt oss andra tala.
  • Just me

Tradera finns det på både under auktion och köp nu! Jag har köpt därifrån..det e en tjej som säljer många olika och även roliga

• vittra
    She is Me skrev 2011-05-18 16:17:09 följande:
    Man kan göra egna sådana inkclub har speciellt papper som man skriver ut bilden på och sen kan man stryka fast den.
    Fast det är ju riktigt uselt, trycken lossnar ju direkt...

TS menar du tygmärken som man stryker på eller sådant i mycket tunt plast som man stryker på? Finns mycket varierande kvalitet och jag tar själv gärna emot tips på vart man kan hitta stryka-på märken av god kvalitet som sitter kvar! och tål tvätt...
Svar på tråden Tryck som går att stryka på???...