• Anonym

vill träffa någon och ha sex med.. tips på dejtingsidor

Eller dejt och dejt, iaf en seriös sida där man kan träffa någon och få närhet och bra sex!
    Ge mig tips :)

• Svar på tråden vill träffa någon och ha sex med.. tips på dejtingsidor
  • hasse07

Är du man eller kvinna? Om kvinna får du gärna ge me en chans, det ångra du aldrig:)

• Anonym
    hasse07 skrev 2011-05-19 22:29:02 följande:
    Är du man eller kvinna? Om kvinna får du gärna ge me en chans, det ångra du aldrig:)
    Hoppas det är din fru som är trådstartaren
  • Seglarn6
    Anonym skrev 2011-05-20 10:46:24 följande:
    Hoppas det är din fru som är trådstartaren
    Moralpanik!
  • JohanMelin

Använd mig en del av BodyContact, helt ok utbud.

En annan underskattad sida jag kört med nu ett tag är www.styggis.se, träffat en hel del partners därifrån. Bra sida må jag säga.

• Anonym (kk)

Jag har provat massor av olika sidor men suget.se har funkat jättebra för mig

• ModerMaria
    Jag har haft ett par dejter som jag träffade på www.hittasexpartner.se, det var jättelätt. Gick hur smidigt som helst, han kom hem till mig & vi åt middag, såg på film, sen gick vi och la oss;) Puss!
  • ModerMaria
    ModerMaria skrev 2015-11-20 18:32:30 följande:
    Jag har haft ett par dejter som jag träffade på www.hittasexpartner.se, det var jättelätt. Gick hur smidigt som helst, han kom hem till mig & vi åt middag, såg på film, sen gick vi och la oss;) Puss!

Vill skulle gärna se lite mer kåta killar där bara, sidan växer fortfarande!

Puss!

• Anonym (Ute i svängen)

Gammalt inlägg, men om någon är intresserad så kan jag rekommendera både lattfotade.se och katakvinnor.se som trevliga sidor om man vill hitta sex och närhet.
    Lycka till :)

• Anonym (Tyri0n)

Tinder och 3nder. Funkar bättre än väntat

• Leao

Tjena, är oskuld skulle du vilja vara tillsammans någon dag?

• Leao
    Leao skrev 2024-01-05 21:03:37 följande:

Tjena, är oskuld skulle du vilja vara tillsammans någon dag?

Vem som helst?
Svar på tråden vill träffa någon och ha sex med.. tips på dejtingsidor