• nadja87

förskolan Blåklinten i Örebro.

Undrar om någon vet något om denna förskola?

har fått plats där och vill ge det en chans innan jag tackar nej då det itne var vårat förstahandsval.

• Svar på tråden förskolan Blåklinten i Örebro.
  • nadja87

nemen va kul att någon svarade=)

ska faktiskt dit och hälsa på imorgon. Blev imponerad av klippet du visade och läste lite om Reggio Emilia. Hur vet man vad en förskola jobbar efter för pedagogik när dem inte skriver det på sin sida?

Kan ju passa på att fråga eftersom du jobbar i området om du har någon koll på växthuset? det är nämnligen vårat förstahandsval endast för att det ligger närmast oss, är det värt att vänta på?

• Veladis
    nadja87 skrev 2011-05-26 19:34:23 följande:
    nemen va kul att någon svarade=)

ska faktiskt dit och hälsa på imorgon. Blev imponerad av klippet du visade och läste lite om Reggio Emilia. Hur vet man vad en förskola jobbar efter för pedagogik när dem inte skriver det på sin sida?

Kan ju passa på att fråga eftersom du jobbar i området om du har någon koll på växthuset? det är nämnligen vårat förstahandsval endast för att det ligger närmast oss, är det värt att vänta på?
    Jag har faktiskt jobbat på Växthuset, eller Hjärstastugan som det hette då, 2005.
    Jag vet inte så mycket om verksamheten där nu. Jag tror dock att det är en bra verksamhet, också Reggio Emiliainspirerad och med ett starkt föräldraråd. Jag vet dock att de haft mycket problem med mögel i lokalerna.
Svar på tråden förskolan Blåklinten i Örebro.