Det är inte jag på fotona, jag är inte så ful
Har ni nångång känt så?
Jag har alltid sett mig själv som snygg. Eller åtminstone har jag trott att jag ser bra ut.
Jag får ofta höra att jag har en extrem utstrålning. Jag älskar kläder och har en rätt "tuff" klädstil och har alltid trott på mig själv och är självständig. Det är sällan jag får höra att jag är "vacker" egentligen när jag tänker efter, utan jag tror att folk dragits till mig p g a min personlighet och framtoning. (har aldrig haft problem att få den kille jag vill ha osv. då jag bara gått och tagit för mig)
På senare tid har jag börjat fundera över hur jag ser ut EGENTLIGEN. På nåt sätt har jag "levt" på min utstrålning och alltid varit nöjd med mig själv. Men nu har jag insett att jag egentligen är rätt ful....om man bara ser till utseendet.
Har tittat på en massa bilder på mig själv och kan inte "känna igen mig". Jag ser inte ut som jag känner mig. Och helt plötsligt har mitt självförtroende börjat dala. Jag har ingen aning om varför jag kom på det nu. Jag är 30, har världens bästa man och borde ju ha varit här och vänt förlängesen.
Detta är ingen sandlådetråd även om det kan låta så. Jag är bara nyfiken på om det är fler som upplevt detta, att ni "tror" att ni ser bra ut, men inte riktigt kan känna igen er när ni ser foton av er själva.