• Emmi27

Tyska eniro eller nåt!?

Halloj är det nån som vet om det finns nån tysk motsvarighet till typ eniro eller nåt på nätet? Har endast lyckats hitta gula sidorna och sökt på den person jag vill hitta men inte fått upp nåt! Och söker jag på namnet så kommer det inte upp nåt alls på nätet. Har dom offentliga register i Tyskland ens?

danke för svaren bitte

• Svar på tråden Tyska eniro eller nåt!?
  • Emmi27

gelbe seite har jag kollat förut, hitta inget å inte på den andra heller =( kanske hemlig adress eller nåt Obestämd

• Marcus01

Menar du att du har en sådan tråd eller skämtar du med mig? Tungan ute Hehehehe....

• Marcus01

Är det telefonnummer du letar efter? 

• Emmi27
    Marcus01 skrev 2011-05-19 00:01:38 följande:
    Menar du att du har en sådan tråd eller skämtar du med mig? Tungan ute Hehehehe....
    haha neeej jag skämtar inte rösta där nu!
  • Emmi27
    Marcus01 skrev 2011-05-19 00:03:34 följande:
    Är det telefonnummer du letar efter? 
    ne de e adressen
  • Marcus01

Hur hittar jag den tråden?? (Jag har inte satt mig så mycket i hur forumet fungerar... Tungan ute) Kan du skicka en länk? 

• Emmi27
    Marcus01 skrev 2011-05-19 19:00:54 följande:
    Hur hittar jag den tråden?? (Jag har inte satt mig så mycket i hur forumet fungerar... Tungan ute) Kan du skicka en länk? 
    haha, det är bara att klicka på förstoringsglaset och söka :P men här kommer länken www.familjeliv.se/Forum-24-429/m59024650.html

tror man kan rösta fortf, glömde se vad sista dagen för röstningen var. vote away och kommentera gärna, vi har fört en mycket itnressant diskussion
  • Marcus01

Den var sjukt rolig!!!! Hahahahahhahaha!! Var får du allt ifrån? LOL!!!! Skrattande

• Emmi27
    Marcus01 skrev 2011-05-19 19:50:19 följande:
    Den var sjukt rolig!!!! Hahahahahhahaha!! Var får du allt ifrån? LOL!!!! Skrattande
    Jag hade tråkigt Drömmerhaha
Svar på tråden Tyska eniro eller nåt!?