• pipie72

Medium Carina Blomgren

Jag har spått mig ganska många gånger här i Malmö, dels hos Benny Rosenqvist, Brigitte och många fler. Igår gick jag dock till Carina Blomgren som sitter på Mandala i Malmö. Jag kände att hon verkade så tvärsäker på sin sak, och jag som är så suspekt och svår att spå kände att hon hade rätt i så många saker. Vi får väl se om det kommer att slå in det hon sa, men jag gillade henne. Någon mer som varit hos henne eller hos något annat medium som är bra??

• Svar på tråden Medium Carina Blomgren
  • nema

Hallå där, jag kanske svarar på ett gammalt inlägg men:

Jag känner till hela den familjen som startat företaget. Det är inget jag sätter upp på min meritförteckning men: Carina och övriga i det företaget är mycket oseriösa. De har svårt för att tjäna pengar på hederligt sätt och vilseder därför folk så här.

Det är inte acceptabelt att dylika människor ger råd åt andra.  Det är skrämmande att människor går på sånt här lurendrejeri.

Det finns öhtaget inte något belägg för att spådomskonst etc fungerar, om det hade fungerat hade vi ju alla kunnat undvika problem etc.

Börja jobba med dig själv istället. Inse vad din verklighet består av och ta en sak i taget men ta tag idet. Att gå till  Carina Blomgren eller någon annan lurendrejeriare kommer bara göra dig fattigare och få dig att känna dig dummare. 

Och du tro för allt i världen inte på vad hon säger. Jag vet hur hennes liv och hennes närståendes varit och om hon nu ä r så synsk/medial etc. varför har hon inte ändrat på det?

• croz
    pipie72 skrev 2011-05-19 09:35:58 följande:
    Jag har spått mig ganska många gånger här i Malmö, dels hos Benny Rosenqvist, Brigitte och många fler. Igår gick jag dock till Carina Blomgren som sitter på Mandala i Malmö. Jag kände att hon verkade så tvärsäker på sin sak, och jag som är så suspekt och svår att spå kände att hon hade rätt i så många saker. Vi får väl se om det kommer att slå in det hon sa, men jag gillade henne. Någon mer som varit hos henne eller hos något annat medium som är bra??
    Slog det in?
  • kita 01

Hej Jag har varit hos Carina i Malmö på ett ställe som heter Mandala Inget stämde som hon sa. Jag går inte dit igen mvh

Svar på tråden Medium Carina Blomgren