Ont i ljumsken och magen???
Vet inte om jag lagt den här tråden rätt, moderator får gärna flytta den isåfall.
Vaknade i natt av en fruktansvärd mensvärk, tog mig till toaletten så gott det gick, var tvungen att göra nr 2 (som jag brukar när jag får så ont och mensen kommer) men det gick hur långsamt som helst och var inte löst som det brukar när jag har mens.. (ursäkta detaljerna) Och det värsta av allt: INGEN mens!!!??? Jag var mer än övertygad om att det var mensen...
Sen när jag tänkte på det, kom jag på att jag inte brukar ha mensvärk innan mens. Den där frukansvärda mensvärken brukar komma min andra mensdag då jag blöder som mest... Jag hade så ont så jag var nära att spy. Sen gick det om av sig självt på 10-15 minuter...
Jag sov bara 3 timmar i natt, efter den där händelsen var jag fortfarande jätte trött, jag lägger mig, somnar och vaknar av att jag har jätte ont i mage och vänster ljumske, och det strålar ut i benet.. om och om igen somnar jag och vaknar av samma.. kan inte vara i någon ställning utan att det börjar göra ont..??
Vad är detta, SNÄLLA, någon som känt likadant eller vet vad det kan vara, svara!
Behöver jag ringa hälsovårdsupplysning?
Testade negativt på BIM igår, men är inte alls övertygad om att jag inte är gravid med allt detta som min kropp gör just nu...