2 dagars mens o graviditetsymtom
Hej , måste bara få skriva av mig lite samt höra hur många det är som har varit med om detta och kanske till o med va gravida. Jag har alltid haft en cykel på 28 dagar . Brukar ha min mens i ca 7 dagar och har haft detta sen jag va 10 år gammal nu är jag 36. Vi planerar bäbis här hemma så vi använder inget skydd. Trodde det skulle va ganksa enkelt o tyda kroppens signaler och så men nu är jag totalt förvirrad. Min mens va 3 dagar sen (händer aldrig) och började blöda som om någon bara satte på en kran. brukar ha lite spottings annars. blödde relativt mkt i 2 dagar sen va det som någon drog åt kranen igen och blödningarna försvann. helt. Mår illa, har metallsmak i munnen. halsbränna. kan inte äta ordentligt. haft yrsel. jätte trött. ont i skallen. super turstig.. och molvärk samt svullen över magen..massor med grav symtom. som inte vill lägga sig. kan tillägga att jag tog ett gravtest på bim o det va negativt. det har nu gått en vecka sen jag blödde. mår fortfarande dåligt. Är det någon här som varit med om samma sak och det har visat sig ni varit gravida?? funderar på och köpa ett gravtest i morgon och testa trots allt,,,