Han har tillbringat natten i fyllecell!!! Hemma har vi en 9 mån son...
Min sambo kom hem i morse kl 06.30. Givetvis gick jag upp och frågade va fan han hade varit så visade det sig att han suttit i fyllecell!!! Så jävla dåligt. Vi har en son på 9 månader. Super man då skallen av sig som en fjortis och springer ut och sparkar på bilar??
Han kan inte kontrollera sitt drickande alls när det är fest. Han blir alltid stupfull och halvt medvetslös. Har försökt få honom att förstå att han måste kunna kontrollera sitt drickande. Om inte det går så söka hjälp. Hans pappa är grav alkoholist.....
Han dricker så mycket när det är fest, men på vardagarna så blir det en hel del folköl. Några varje kväll. För att det är såååå gott enligt honom.
Ångrar på sätt och vis att jag har satt mig i denna situationen. När man har barn ihop så är det inte bara att separera. Jag ångrar ju inte våran fina fina son givetvis. Jag är så avundsjuk på alla som har en ansvarsfull make och pappa hemma!! Önskar varje gång att det var jag som hade det så.
Vi ska som tur är till familjerådgivning nu på tisdag för första gången. Skönt att få lite hjälp. Känner att jag håller på att spricka för att jag behöver någon desperat att prata med. Därför jag skriver av mig här... Min mamma och styvpappa går det inte att prata med. De vill att vi ska flytta ifrån varandra. Det är de enda de säger när jag ber dem om hjälp eller rådgivning. Vill inte ännu ge dem mer att gotta sig åt. Sen så har mina vänner sina perfekta pojkvänner och perfekta familjer så det är samma svar från dem- separera!
Ja, ja.... Usch vilken söndag det här blev. Ont i magen...