ChAlAn skrev 2011-05-20 12:32:13 följande:
. Mina hår växer lite olika, inte så att de spretar åt alla håll men allt går inte neråt. Kan det sabba tro?
Det är ingen fara alls! Huvudsaken at du gör i rätt riktning . Mina kan också stå åt olika håll. Se bara till så att du värmer ordentligt men inte för kokhet så du bränner dig. Värmer du inte ordentligt och du får på ganska tjockt med vax kan det göra något mera ont och dessutom går mycket till spillo så försök att bre på och jämna ut till en fin slät yta när du lägger på vaxen.
Det kommer att gå super ska du se!
Vax e det bästa som finns, jag har vaxat i närmare 10 år och mina hårstrån på benen har slutat växt på vissa ställen så om några år då har jag nog inga hårstrån alls
Så blev det för min mamma, hon har vaxat i väldans massa år och hon har inga alls.. fan så skönt det måste vara och slippa bry sig för jämnan
Vill också poängtera att då är det ajabaja med rakhyveln då det inte blir samma resultat..
är så glad nu efteråt att jag sluppit rakhyveln för hade jag använt både vax och hyvel då hade jag inte haft så här "lite hår" samt väldigt mjuka hårstån ...