• Ms M

Va fort allt går.. Nu

går lilleman lite smått själv (när han håller i möbler). I förrgår tog han sina första steg när han höll i sängkanten :))

• Svar på tråden Va fort allt går.. Nu
  • sallybuse
    Ms M skrev 2011-05-20 14:30:49 följande:
    går lilleman lite smått själv (när han håller i möbler). I förrgår tog han sina första steg när han höll i sängkanten :))
    Ja du tiden går fort.Helt plötsligt har dom börjat i skolan sen börjar dom jobba.Sen får du något underbart, barnbarn de är det bästa man kan få.Jag har fått 2 st pojkar och dom är det bästa vi har fått.Finns ju många som säger att ta vara på tiden så bra du kan.Men hur gör man då??? Tiden går ju ändå.Min äldsta fyller 30.Och den tiden har gått fort.Kan inte fatta att han blir så gammal.Men försök och njut så mycket du kan.
  • lia76

Håller med där... och så snart de lyckas ställa sig upp och gått några steg så går det undan... Pang så går de utan stöd på vingliga ben och kort därefter springer de!

Min yngsta började gå när hon 10 månader... Det var så skönt när hon satt där hon satt Nu är hon som ett yrväder och allt ska ske på en gång för henne... Och fort ska det gå Hon är 2½ år och springer iväg som ett jehu... Hinner knappt med själv ibland lol

(=
Svar på tråden Va fort allt går.. Nu