• Slowly

Är man helt ute modemässigt om man använder leggings 2011?

Jag älskar leggings, tycker att de är supersköna och väldigt praktiska när man kanske vill ha något mer på sig än en kort klänning eller kjol. Sedan jag fick barn för 2 år sedan har jag noll koll på modevärlden. Någon som vet ifall leggings är ok eller inte? Kanske vissa färger funkar andra inte?

• Svar på tråden Är man helt ute modemässigt om man använder leggings 2011?
  • Frk Svår

Man ser ju leggings ute på gatorna överallt så du är inte ensam om du har leggings. Det kanske inte är 100% inne men det är inte helt ute iaf

• JennieNygren

Jag har absolut INGEN koll vad det gäller mode... Jag ÄLSKAR leggins och så länge dom finns att köpa i butik kommer jag fortsätta köpa dom... Superpraktiska.... Tunika o leggins... Stil och bekvämt på samma gång... Om man som mig INTE vill visa upp hela rumpan...Flört

• Fru KM

Dom finns ju att köpa så helt ute är dom ju inte. O vem bryr sig, dom är ju helsköna:)

• adam4utoo
    Frk Svår skrev 2011-05-20 15:27:15 följande:

Man ser ju leggings ute på gatorna överallt så du är inte ensam om du har leggings. Det kanske inte är 100% inne men det är inte helt ute iaf

HIIIII, I love leggings for girls / moms and stuff. It shows what I want to see in women. Sexy
    Please use it more -:)
Svar på tråden Är man helt ute modemässigt om man använder leggings 2011?