• Anonym (Fundersam)

Friktionsblåsa

Tidigare i veckan hade jag och min man sex.
    I alla fall, efter sexet fick sved det och när jag gick på toaletten sved det när jag kissade.
    Detta har jag fått tidigare efter sex.

Var hos BM idag och tog ut min spiral och hon observerade att jag hade en blåsa i underlivet.
    Förklarar de själv som t ex friktionsblåsa eftersom det ofta svider efter sex. Har ej vetat att det blivit blåsa.

Någon som känner igen sig, kankse har tips på vad man ska göra åt det för att slippa det?
    Att det svider efter sex alltså.

• Svar på tråden Friktionsblåsa
  • Anonym (Jullan)

För mig svider det också efter jag haft sex, alltså när jag rör på mig eller kissar. Men det brukar gå över efter ett tag. Dock tycker jag också att det är hemskt jobbigt, men dom gångerna jag varit riktigt våt så har det inte blivit så efter sexet.

Så jag tror nog det kan vara det det beror på. Ibland så känner jag mig jättevåt vid förspelet men om jag t.ex. tar på mig själv under förspelet så känner man att jag inte alls är så våt som jag tror.

Dom gånger det svider brukar jag smörja med apotekets intimcreme, den är ganska billig och funkar bra, lite lugnande sådär. Hoppas det går över för dig och lycka till! Glad

• Anonym (Fundersam)

Tack för svaret. Ska kolla på apoteket!

Svar på tråden Friktionsblåsa