Hur mycket kostar ett paket blöjor?
Hur mycket kostar ett paket blöjor till en nyfödd. Skriv gärna märke och var du köpt de.
Hur mycket kostar ett paket blöjor till en nyfödd. Skriv gärna märke och var du köpt de.
Det är väl bara kolla nästa gång du går till affären :P ?
omkring 38 kronor. både libero och pampers. köper blöjor i ica och willys
Visst men vill inte gå runt på alla affärer för att hitta ett bra pris med bra kvalitet när jag endast ska åka för att köpa det och ge bort.
Är längesedan jag kollade, har för mig att de gick på runt en hundring.
Såg i willys reklamblad att deras märke kostade 69 eller 79kr så tyckte att det verkade billigt men hur är deras blöjor?
Vet att jag tidigare såg undersökningar att om det var libero eller pampers som tillverkades i samma fabriker och med samma material som något lågprismärke ica eller vad det kan ha varit, Någon som känner till det?
38kr det var billigt, hur många är det i de. Vilket märke är bäst.
när jag köper pampers strlk 1 finns de bara i små förpackningar om 28 st/paket tror jag...kostar runt 45:- Större förpackningar av både libero och pampers kostar 98:- (handlar på ica supermarket och MAXI)
Vi har alltid haft Liberos blöjor då dom är bäst tycker jag.
Kostar nog 119 kr ord.pris på vårat Ica, men handlar man för över 300 kr som man i princip alltid gör så bet man 89 kr per paket.
De för nyfödda är nog billigare tror jag,eller det är flera blöjor för samma pris kanske.
Jag köper Willys blöjor och de funkar kanoners. Tycker dom funkar bättre än vad libero gjorde. Dom brukar ha ibland att ta 2 paket för 100 kr och då brukar vi bunkra upp med 6-8 paket. Sparar kalasmycket pengar samt att de funkar skitbra!!!
har använt coops egna märkte, har funkat bra från nyfödd till 3 år på mina ungar,, dom har två stora paket för 149 kr, tycker att det är billigt.., har aldrig haft problem med varken läckage eller röda rumpor.
handlade blöjor idag.. här på ica tar de för liberos storlek 1, 2-4kg, 39kr innehåller 28 stycken
priser skiljer ju från olika affärer, vissa tar mer eller mindre för samma blöjor..
Libero stl 2, 4-6 kilo.
90 st 108 kr på Willys
Willys blöjer är jättebra och de har ofta erbjudande så man kan köpa tex två paket förmånligt.