• saragustafsson88

knöl under leverfläck. cancer??

Hej! jag har en fråga.
    Jag har en leverfläck under näsan och lite mer än en vecka tillbaka så har jag fått en knöl under leverfläcken,och leverfläcken har blivit upphöjd. Man kan greppa om knälen under leverfläcken. Så fort jag tar på leverfläcken så gör de ont och nästan kliar.
    Någon som har varit med om de??

• Svar på tråden knöl under leverfläck. cancer??
  • So far away

Jag har en sån leverfläck på benet. Har varit iväg och kollat upp den och den var helt ofarlig. Men kolla upp det ändå om du är orolig.

• Skeptisk1

Det finns ingen som kommer att kunna ge dig ett bra svar via internet. Känner du dig orolig kolla upp saken hos en läkare/vårdcentral. 

• saragustafsson88

jo jag ska kolla upp de imorgon, få se vad dem säger om de inte är något och de kommer att vara så jämt så tänker jag ta bort den för är ingen mening att de ska klia och göra ont hela tiden och de är ju i ansiktet med:(

• saragustafsson88

rinde till vc idag men fick ingen tid förään 8juni för fanns ingen. Så blir att vänta men nu har den blivit större och ser rödstrimmig ut och vätskar sig. men fick inget vettigt svar från dem. jag skulle bara vänta tills den 8e. 
    Någon som vet om era leverfläckar har vätskats??

• Hallonmusen83
    Skeptisk1 skrev 2011-05-21 23:22:15 följande:
    Det finns ingen som kommer att kunna ge dig ett bra svar via internet. Känner du dig orolig kolla upp saken hos en läkare/vårdcentral. 
    Ett leende är värt ett tusental ord ♥
  • Philippa
    saragustafsson88 skrev 2011-05-23 13:15:33 följande:
    rinde till vc idag men fick ingen tid förään 8juni för fanns ingen. Så blir att vänta men nu har den blivit större och ser rödstrimmig ut och vätskar sig. men fick inget vettigt svar från dem. jag skulle bara vänta tills den 8e. 
    Någon som vet om era leverfläckar har vätskats??

Det kan ju vara en finne under som håller på att bryta ut?
  • saragustafsson88

jo de kan de ju med vara fast vill inte ha den längre för den är stort som ett hus. så om de inte går ner tills jag ska till vc så hoppas jag verkligen att jag får ta bort den. man kan liksom ta den mellan fingrarna och dra innan så har den suttit plant med huden. nu är den utstående. 

Svar på tråden knöl under leverfläck. cancer??