• Tessou

SÖKER veganbutiker i Stockholm!

Hej,

Nästa vecka ska vi till Sthlm och vill gärna ha lite tips på vart jag kan hitta ''vegan-butiker'' - eller hälsokost med veganmat!
    Jag är allergisk emot en hel del (mjölkprotein, havre, råg, majs, ägg.... med mycket mer! ) så jag tänkte köpa på mig en massa när jag äntligen hittar nåt! Haär där jag bor finns ingenting......

ELIAS 090326
  • Svar på tråden SÖKER veganbutiker i Stockholm!
  • bebinsmamma

Jag känner bara till en, var där med en kille från jobbet o handlade. Vid Östermalms torg, på nybrogatan. kommer tyvärr inte ihåg vad den heter - men den ligger tvärsöver restaurang örtagården, som ligger på nybrogatan 31 :)

• Tessou
    bebinsmamma skrev 2011-05-22 09:19:05 följande:
    Jag känner bara till en, var där med en kille från jobbet o handlade. Vid Östermalms torg, på nybrogatan. kommer tyvärr inte ihåg vad den heter - men den ligger tvärsöver restaurang örtagården, som ligger på nybrogatan 31 :)
    Happy Cow kanske? Det dök upp då jag sökte  på den adressen... Tack förresten!
    ELIAS 090326
  • Tessou
    Jempis skrev 2011-05-24 12:58:57 följande:
    goodstore.se, har mycket bra märken som saknas i vanliga affärer. Har tex supergoda tzaispett.
    Hej, ja den sidan har jag hittat och fått tips av en tjej vars blogg jag läser.
    Så dit ska jag absolut!!
    ELIAS 090326
  • Helle333
    Tessou skrev 2011-05-22 08:31:41 följande:
    Hej,

Nästa vecka ska vi till Sthlm och vill gärna ha lite tips på vart jag kan hitta ''vegan-butiker'' - eller hälsokost med veganmat!
    Jag är allergisk emot en hel del (mjölkprotein, havre, råg, majs, ägg.... med mycket mer! ) så jag tänkte köpa på mig en massa när jag äntligen hittar nåt! Haär där jag bor finns ingenting......
    Goodstore rockar!!!!!
    Där kan du även hitta glassorter som inte går att köpa överallt. Har jag inte helt fel har jag för mig att det mesta om inte allt är veganskt=mjölkfritt.
Svar på tråden SÖKER veganbutiker i Stockholm!