• Anonym

Ni med pollenallergi!

Skrev nyss i annan tråd om att jag sen i fredagskväll känt domningar i mina läppar också lite röda torra partier på dem.

Jag tänkte nu på en annan sak, hur har ni det som har pollenallergi? 1177 trodde nämligen det kunde kanske vara detta....

hur ter sig er pollenallergi? Har aldrig varit överkänslig för pollen förr....dock tycker jag mig ha nyst ganska ofta sista tiden. Men så kom dessa domningar....kan säga att det även stundtals stucki i läpparna på mig!

Vore jättetacksam för att höra era erfarenheter....

• Svar på tråden Ni med pollenallergi!
  • Anonym

min sambo har jätte kraftig pollen allergi men han har ju för gräs och björk pollen (finns ju olika) han hostar, nyser, svårt att andas så han får asma medecin samt måste undvika potatis, äpplen och andra stjärn frukter för att inte svullna upp i halsen.

men han har inga domningar i läpparna 

• SveaNova

Jag har pollen, och jag har aldrig hört ngt om domningar ^^

Min pollenallergi visar sig så att jag nyser, kliar i ögonen, tung i huvudet och trötthet.
    (har också astma så luftvägarna kan påverkas)

• Vivvi12

En gång blev jag svullen och röd på och runt läpparna men vi fick iofs aldrig klarhet i om det var pga av pollenallergin men däremot har jag ofta klåda i halsen, så det kan ju sätta sig i "munområdet". Det kan inte vara något du ätit annars!?

Svar på tråden Ni med pollenallergi!