• Äntligen dax

    Är bruna flytningar och molvärk i ryggen ett tecken på utomkveds?

    Har BIM imorgon och plussade för 5 dagar sedan. Testerna har blivit starkare för varje dag som gått. Redan i förrgår (BIM-3) började jag få molvärk i ryggen och bruna flytningar. Inga direkta mensvärkskramper i livmodern vilket känns ovanligt. Inget färskt blod kommer heller. Gissar att det handlar om ett förstadium till missfall men kan ändå inte låta bli att oroa mig för att det ska vara ett x eftersom det känns annorlunda än vid mina tidigare missfall. 

    Finns det något som tyder på X? Att värken bara sitter i ryggen t.ex.? Någon med erfarenhet som vill dela med sig?

  • Svar på tråden Är bruna flytningar och molvärk i ryggen ett tecken på utomkveds?
  • Mamman76

    Nej... det är inte symptom på X, snarare en normal grav Jag opererades för en vecka sen och hade inga av dessa symtom.

  • Äntligen dax
    Mamman76 skrev 2011-05-22 19:05:54 följande:
    Nej... det är inte symptom på X, snarare en normal grav Jag opererades för en vecka sen och hade inga av dessa symtom.
    Tack för svaret! Vet inte varför jag fått för mig att det skulle vara x. Mest troligt för att mina missfall inte visat sig genom ryggsmärta i vanliga fall.
  • Virrpirr

    Min symptom när jag hade X var: - Ont på höger sida (inte jätteont men känningar) - Bruna flytningar - Ont i ändtarmen (eller jag vet inte hur jag ska förklara det) men här satt den värsta smärtan När jag var gravid med min son så hade jag också bruna flytningar. Så det behöver absolut inte vara X för det.

  • DetÄrBaraLillaJag

    hade ett x för mindre än en vecka sen och jag hade exakt dom symtomen, ont i ryggen på ett konstigt sätt inte som vanlig rygg värk, bruna flytningar.. inte ont hela tiden men lite konstig värk i livmodern som kom och gick.. hade inte jätte ont i sidan heller kom och stannade någon timme sen försvann det, hade inte ont på någon dag ont i en timme igen sen försvann det igen, alltså inte jätte ont överhuvudtaget, trodde att allt var normalt..

Svar på tråden Är bruna flytningar och molvärk i ryggen ett tecken på utomkveds?