• upprörd

Smärta och obehag, väldigt jobbigt :(

Hej! Jag och min pojkvän ha snart varit tillsammans i 2 år, de senaste månaderna har jag haft väldigt mycket problem med svamp infektioner och urinvägs infektioner, även med torra slemhinnor. Vi har båda för ca 4 månader sedan ätit penisilin mot klamydia, hade ett uppehåll och så hände då detta. Vi har knappt kunnat ha sex på 3 månader eftersom att jag får ont av det, även fast jag är upphetsad och tänder på min pojkvän så vill liksom inte nedredelen hänga med, har varit till gynekolog och hon sa bara att vi skulle använda glidmedel osv, det hjälper ju självklart men det är som att jag får mera problem efter det. Får även till och från en svidande känsla när jag kissar, har varit och kollat mig för uvi och för klamydia igen men inget av det hade jag, någon som har något föslag vad vi kan prova eller vad det kan vara? Är väldigt oroande och jobbigt, jag älskar min pojkvän men det här gör det väldigt jobbigt för oss.
    Är väldigt tacksam för de som vill ge ett utlåtande!

• Svar på tråden Smärta och obehag, väldigt jobbigt :(
  • Aleksandra Barnmorska

Hej!

har ni kollat så du inte har herpes eller kondylon då det kan ge en svidande och brännande känsla i underlivet, detta är inget man behöver ha blivit smittad med nu under ert uppehåll utan man kan ha det latent i kroppen för att det sedan bryter ut.

• upprörd

Jag har varit hos en gynekolog 2 ggr, borde inte hon ha sett det då? För både herpes och kondylon är väl blåsor som uppstår?  Nå sånt har varken jag eller han.

• upprörd

Det bränner inte, utan det kan svida när jag har kissat.

Svar på tråden Smärta och obehag, väldigt jobbigt :(