• Ts mår skit

Vilken färg?

Har grundmålat väggarna i stora rummet i min lägenhet, men nu står det still för vilken färg jag ska använda som den riktiga färgen.

Jag har ganska ljusa golv (inte väldigt ljusa), har två stora fönster i rummet, men ljusetgenomsläppet är lite sisådär.
    Jag vill att rummet ska va mysigt för hemmakvällar men ändå ljust och avslappnande.

Tänkte köpa Jotun LADY färg, men vet inte vilken.
    Jag har beslutsångest mellan Anemon, Sober, Retroblå och Ginseng.

Någon som kanske kan hjälpa mig att bestämma mig? :) Denna vita grundfärgen får mig snart att må illa :D 

• Svar på tråden Vilken färg?
  • She is Me

ska du ha det på alla väggar?  Har du provat Jotun kolör väljaren?  där man kan ladda upp bild? 

Google is my friend ♥
  • Ts mår skit
    She is Me skrev 2011-05-23 09:21:44 följande:
    ska du ha det på alla väggar?  Har du provat Jotun kolör väljaren?  där man kan ladda upp bild? 
    Ja jag ska ha samma färg på alla väggarna i ett rum :)
    Nej den har jag nog missat, får väl gå in o kolla upp det där :) 
  • She is Me

Vilken färg har du på möbler i övrigt?  För de blåa blir nog väldigt mörkt om du inte har mycket ljusa möbler. Gillar retroblå, men tror det kan bli för mycket att ha alla väggar så, men kanske en eller två, och så ginseng på de andra.

www.jotun.se/

gå in på kulörer och ideer

lycka till

Google is my friend ♥
  • Ts mår skit
    She is Me skrev 2011-05-23 09:33:59 följande:
    Vilken färg har du på möbler i övrigt?  För de blåa blir nog väldigt mörkt om du inte har mycket ljusa möbler. Gillar retroblå, men tror det kan bli för mycket att ha alla väggar så, men kanske en eller två, och så ginseng på de andra.

www.jotun.se/

gå in på kulörer och ideer

lycka till
    Möblerna är ganska mörka. Soffan är brun, men hade tänkt byta ut den för jag tycker att den är så ful och osynlig med den färgen. 
    Ska möblera om helt här hemma och det ska vara en hel del ljusa möbler och ljus inredning. 
Svar på tråden Vilken färg?