• lisaw9
    Äldre 23 May 15:08
    4110 visningar
    10 svar
    10
    4110

    Mammor i herts eller norra London??

    Hejsan!
    Skulle vilja traffa lite svenska mammor i herts eller norr om London.
    Jag bor med min man Phil och vara tva pojkar James 4,5 ar och Robin 2 ar i Berkhamsted.
    Har bott i england i cirka 16 ar nu men har borjat sakna svenskar att umgas med nu och skulle aven vara bra for pojkarnas del att hora mer svenska!
    Hor av er!
    Lisa

  • Svar på tråden Mammor i herts eller norra London??
  • Äldre 23 May 17:21
    #1

    Hej hej
    Vi bor i Norra London, Southgate och har också två killar i samma ålder, 4.5 och 2. Jag jobbar 4 dagar i veckan men är ledig torsdagar. Brukar hänga med andra svenska mammor här i Norra London och är med i några svenska mamma grupper. Kan ge dig emailen till kontaktmammorna i Barnet gruppen och Norra London gruppen om du är intresserad

  • lisaw9
    Äldre 23 May 18:44
    #2

    Hej!
    Hade varit jatteskoj att traffas! Skicka garna eamilen till kontakt mamman ocksa.


    Jag skickar min email och nummer till dig. Vad heter dina pojkar?


    Mina heter James och Robin. Vi hors!


    Lisa

  • Karino­Isa
    Äldre 25 Jul 12:02
    #3

    Hej


    Bor just nu i Hackney med en liten tjej (19 manader) och en liten kille pa vag i december. Vi planerar dock flytt till Hertford nu i host o kommer verklign sakna mojlighet at prata svenska! Vill ju intre att Isy o nytillskottet (arbetsnamn "NewMan") skall tro att svenak bara ar mammas fantasisprak....

    Hanger garna pa en traff o skulle aven vara intresserad av mejl addresaran till grupperna!

    tack pa forhand

    Karin x

  • Äldre 18 Nov 20:29
    #4

    Hejsan,

    Jag har precis flyttat fran sodra London till Harpenden med min lilla familj, saknar vara svenska vanner darifran och joinar garna eran lilla grupp. Jar ar medveten om att detta inte ar en helt ny trad!

    Sandra 

  • ottosm­um
    Äldre 19 Nov 12:24
    #5

    Hej Sandra, jag bor i St Albans med min man och son, vi har också precis flyttat hit från södra London! Det vore kul att utbyta erfarenheter!

  • Äldre 9 Jan 22:21
    #6

    Här är en till svensk som bor nära Ruislip (nordväst London). Har två döttrar som är 4 år samt 4 veckor. Hänger gärna med och fikar..

  • Äldre 17 Jan 15:09
    #7

    hej tjejer, jag bor i Bishops stortford i hertfordshire, har en dotter pa 2.5 ar. Traffar garna lite svenska mammor!

    S.  

  • Äldre 24 Mar 10:46
    #8

    Hej! Jag bor i st albans och väntar mitt första barn. Bf 4 maj så inte långt kvar nu. Hade varit kul att träffa andra svenska mammor.

  • Äldre 31 Oct 13:23
    #9

    Hej jag bor också i Southgate men en 4.5 årig pojke och skulle vilja träffas och känna nytt folk. Maila mig gärna.


    YokohamaNr2 skrev 2011-05-23 17:21:00 följande:
    Hej hej Vi bor i Norra London, Southgate och har också två killar i samma ålder, 4.5 och 2. Jag jobbar 4 dagar i veckan men är ledig torsdagar. Brukar hänga med andra svenska mammor här i Norra London och är med i några svenska mamma grupper. Kan ge dig emailen till kontaktmammorna i Barnet gruppen och Norra London gruppen om du är intresserad

    YokohamaNr2 skrev 2011-05-23 17:21:00 följande:
    Hej hej Vi bor i Norra London, Southgate och har också två killar i samma ålder, 4.5 och 2. Jag jobbar 4 dagar i veckan men är ledig torsdagar. Brukar hänga med andra svenska mammor här i Norra London och är med i några svenska mamma grupper. Kan ge dig emailen till kontaktmammorna i Barnet gruppen och Norra London gruppen om du är intresserad

  • Äldre 31 Oct 14:34
    #10
    Mel82 skrev 2013-10-31 13:23:08 följande:
    Hej jag bor också i Southgate men en 4.5 årig pojke och skulle vilja träffas och känna nytt folk. Maila mig gärna.
    Har skickat ett meddelande till dig! 
Svar på tråden Mammor i herts eller norra London??