• Anonym

Känner mig kåt och sugen på sex hela tiden någon som har några bra förslag?

Tog slut med exet för ett tag sedan och har inte kommit över henne helt än. Saknar sexet med exet men känner inte att jag vill ha ons med vem som helst för det. Skulle vilja komma på något så man får ner lusten och slippa tänka på exet och sexet vi hade. Någon som har några bra förslag?

• Svar på tråden Känner mig kåt och sugen på sex hela tiden någon som har några bra förslag?
  • Anonym (en till)

Ligger i separation, sambon bor fortfarande här..
    Kan inte hjälpa att han helt plötsligt blivit oemotståndlig!
    Vi pippar som kaniner!
    Jag är ju för fan kåt jämt!
    Kommer du på nått, så hojta!!
    Hur blir det sen när separationen verkligen blir??

• Anonym

Varför ska ni separera? Kör på! Det blir värre efteråt när man saknar sexet.

• Anonym (en till)

Vi har väl kommit fram till att vi är mer vänner än pojk och flickvänner. 
    Har ett barn tillsammans med.. så kontakt på något plan måste vi ju ha framöver ändå..
    Ibland känns det bra, ibland gör det ont.. dock ett gemensamt beslut.. så gott som iallafall.

Vi båda har ju "behov" så att säga. Men va fan! Nån måtta får det väl vara?

• Anonym

Finns det inget läkemedel som tar ner sexlusten?

• Anonym (en till)

Haha! Jo, det finns väl ganska många där en av biverkningarna tar ner sexlusten.
    Har dock ingen lust med att börja med piller "för den sakens skull." Hoppas väl på att få knulla vidare.
    Varför har inte du och exet sex längre då?

• Anonym

Hon stack med en annan så känns inte direkt läge att vi ska sex. Vad finns det för piller då? Någon som vet om dom funkar?

• Disan

Jag blev också fruktanvärt kåt när jag och exet separerade (vem fan blir inte det, förresten? :P ) men löste det med massor med porr och sexnovell.se eller vad fan sidan hette. Jag tillät mig själv att vara kåt och pillade på mig så ofta som jag hade lust. Det lägger sig efter ett tag, det lover jag

• Anonym (smart)

Jag skaffade en kk.

• Anonym (en till)
    Anonym (smart) skrev 2011-05-23 18:25:51 följande:
    Jag skaffade en kk.
  • Anonym

Hur träffar man någon som vill vara kk?

• Anonym (smart)

Tex ute på krogen, eller på en kontaktsida.

• Linda Enlund

Jag har svullen fitta å är kåt jämt och det svider när jag kissar jag tror det kan vara svamp eller vad tror ni?

Svar på tråden Känner mig kåt och sugen på sex hela tiden någon som har några bra förslag?