• Dreams Never Ends

Varför vill man ha urringat?

Varför vill man ha kläder som går så lång ner att klyftan syns?
    Vill man att folk SKA glo där?

Jag tycker att bröst är sexigt att se på, MEN vill man verkligen att folk ska se på en som sexig? Vill man utsråla sexighet genom att visa klyftan? Jag personligen skulle aldrig gå runt så.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Varför vill man ha urringat?
  • marysoul

det var ju väldigt svåra alternativ, käbde väl inte att nåt passade mig riktigt. och vad menas med urringat? jag har mer än gärna en hoodtröja där man inte visar nånting, men linnen, tshirts vill ja gärna ska va skurna lägre än uppe vid halsen, för det helt enkelt är snyggare på mig än tex polokrage eller höga halsar på sånna slags kläder. kunde inte bry mig mindre om vad folk tycker om mina bröst, men det är ju en form som alla andra former på kroppen, och ja väljer kläder som ja tycker ser passande ut för mig, och som får mig att känna mig bekväm. baggyjeans, löst linne och en hoodie utanpå om de inte är för varmt. sen vad andra tycker om det är som sagt de minst vesäntliga ja kan tänka mig. 

• Fru Kwasthilda

Bröst är snyggt, önskar jag hade mer att visa. Varför inte liksom? Det enda som är fult är om kläderna är för små så att det väller över, annars är det fint.

• Dreams Never Ends
    Fru Kwasthilda skrev 2011-05-23 18:41:41 följande:
    Bröst är snyggt, önskar jag hade mer att visa. Varför inte liksom? Det enda som är fult är om kläderna är för små så att det väller över, annars är det fint.
    Ja det är ju fint, men varför vill man att folk ska se ens bröst? Varför vill man utstråla sexighet?
  • varfördåför

för att det finns nsygga kläder som är urringade fanns inte med så jag kund einte rösta.

nepp... kan inte stava... sorry!
  • Serenity2011

Har man något man är stolt över visar man gärna upp det tror jag. Personligen tycker jag inte om att bära urringade kläder, tycker mina bröst är för stora för det, istället för sexigt ser det bara billigt ut (på mig, och vissa andra, enligt mig, beror pår HUR urringad toppen är). Väljer då hellre korta shorts eftersom jag gillar mina smala bruna ben.

• SjälvaJag

de flesta kvinnokläder som är någorlunda snygga är ju nästa bara urringade på ett eller annat sätt. Och för oss med stor byst blir det ju lite svårt att dölja..

• Fru Kwasthilda

Ja, fast man visar ju inte HELA brösten. Huruvida det är sexigt eller ej beror på klädsel i övrigt men jag ser inget fel med att vara sexig eller sensuell.

• puss

har din kille kollat på tuttar ts?,-)

I will mustardize you
  • Eisa

Klyfta har inget med sexighet att göra. Det är bara porrigt och slampigt (om det nu finns nåt som är det).

Sexighet är nåt annat. Nåt man är även i stövlar och polotröja. Antingen har man "det" or not Oavsett clothes.

• SjälvaJag
    Eisa skrev 2011-05-23 18:48:37 följande:
    Klyfta har inget med sexighet att göra. Det är bara porrigt och slampigt (om det nu finns nåt som är det).

Sexighet är nåt annat. Nåt man är även i stövlar och polotröja. Antingen har man "det" or not Oavsett clothes.
    exakt! Att använda urringat med hängtuttar ser ju bara patetiskt ut
Svar på tråden Varför vill man ha urringat?